mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 24 de gener de 2016

COCA DE COCO I GERDS

Una bona corona per a qui li agradi el coco!
La base és la que tothom coneix de iogurt però rebaixant una mica la quantitat de farina i afegint 100 gr de coco ratllat. Els gerds, posats amb cura just abans de coure aguarten perfectament a la superfície.

INGREDIENTS:

1 Iogurt
3 ous
mig got d'oli de girasol
200 gr de sucre
250 gr de farina
1 sobre de llevat
75 gr de coco ratllat
un grapat de gerds

SOM-HI:

Barregem el sucre ams els ous que anirem afegint d'un en un i a marxa ràpida.
Afegim el iogurt, l'oli de girasol a poc a poc,
Finalment tamisem la farina amb el llevat i l'incorporem.
Aboquem poc a poc el coco i ho posem al motlle untat amb mantega.
just al moment de coure hi posem els gerds i enfornem a 180º uns 45 minuts.





7 comentaris:

  1. Què flonja que t´ha quedat! aquesta és de les meves. M'encanta el coco.

    ResponElimina
  2. Dons jo, sense coco crec que m'agradara mes...jeje
    Petons

    ResponElimina
  3. Quina bona pinta, m'agrada molt!!
    Petons.

    ResponElimina
  4. molt bona combinació la del coco i els gerds! la veritat és que té una `pinta que tornaria a esmorzar si m'arribés un tros! petons

    ResponElimina
  5. M'encanten les coques!! I aquesta combinació de coco i gerds fa salivar! Una recepta fantàstica Mercè!
    Petons

    ResponElimina