mousse de coco

mousse de coco

divendres, 22 d’abril del 2016

ROSES DE POMA I PASTA DE FULL- FELIÇ SANT JORDI!

Feia temps que reservaba aquesta recepta per a SANT JORDI.
Dit i fet: hem fet aquestes roses amb l'Ona i les estem tastant ara mateix.
Haig de dir que enrotllar-les i que agafessin bona forma no ha estat tan fàcil, però res que no es pugui redreçar...
A la propera potser hi afegirem una mica de crema, nata...

Unes roses realment boniques a la vista i al paladar!

                                                FELIÇ SANT JORDI!!!


INGREDIENTS:

massa de full rectangular
pomes vermelles
melmelada de préssec
sucre fi

SOM-HI:

Fem tires de massa de full d'uns 3 dits de gruix.
Hi untarem melmelada de préssec al damunt.
A sobre hi anem posant talls de poma ben finets que haurem tallat a rodanxes de forma que sobresurtin de la massa en forma de mitja lluna.
Anem enrotllant amb cura i posarem la rosa dins un motlle tipus flamera. (jo ho he fet amb un motlle de silicona).
Enfornem a 180º uns 20 minuts i deixem refredar.
Desmotllem les nostres roses i empolvorem amb una mica de sucre fi.

LLESTOS!







4 comentaris:

  1. T'han sortit molt maques,es veritat que els hi falta alguna cosa.
    La propera vegada els i posaré una mica de melmelada o crema.
    Un petó

    ResponElimina
  2. Les vaig fer l.any passat i a banda de maques són molt bones!bona setmana!

    ResponElimina
  3. Les vaig fer l.any passat i a banda de maques són molt bones!bona setmana!

    ResponElimina
  4. Aquestes roses queden moníssimes!!! :) Encara no les he fet mai però em sembla que no trigaré: em tenen encuriosida!
    Petons

    ResponElimina