mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 2 de setembre del 2012

OUS FARCITS




Ja som a setembre, un mes de retorns a les llars (qui hagi fet vacances), a les feines (qui en tingui), a les escoles, entrada al nou institut, els anuncis de col.leccions inútils, els del "Corte Inglés" amb nens uniformats, les sèries habituals... certa rutina que ens torna a col.locar a tots a lloc. Espero de debò que hagueu tret profit de les vacances i que el retorn sigui...poc traumàtic...jajaja...
Us proposo que hi posem "ous" a l'assumpte, uns ous farcidets ben bons!
INGREDIENTS: (per a 5 persones)
10 ous (4 meitats per a cadascú)
1 alvocat i mig aprox.
2 llaunes de tonyina
olives verdes
pebrots del piquillo
maionesa
un grapadet de gambes
SOM-HI:
Anem a fer els ous durs posant-los en una olla amb l'aigua que els cobreixi. Quan comenci a bullir deixem uns 10 minuts i posem a refredar.
En un bol posem l'alvocat a bocins i l'anem xafant amb una forquilla.
Preparem el farcit barrejant en un bol la tonyina escorreguda, els pebrots tallats a bocins i les olives petitones. Barregem amb l'alvocat i salem.
Treiem la closca als ous i els obrim per la meitat. Treiem el rovell cuït i l'afegim al farcit.
Afegim unes cullerades de maionesa i barregem bé.
Anem omplint els ous amb el farcit amb l'ajut d'una cullera i al damunt posem un xic més de maionesa i una gambeta cuita. LLESTOS!!!

28 comentaris:

  1. En feien sovint per casa quan jo era petit. I m'agradaven molt.

    Salut..!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo sempre tinc per referència els de ma mare amb tàperes,tonyina i una salsa verda boníssima!. Un petó, maco!

      Elimina
  2. Jo ara mateix estic una mica traumatizada... fa dos dies era a Bèlgica i demà torna a sonar el despertador a les 7! jajaja però amb els temps que corren hem de donar gràcies!
    Aquests ous m'anirien de luxe per començar amb energia la setmana, nyam!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aixxx, aixxx, aixxx... jaja, a mi em tocarà a partir del 13 per aixecar l'Ona que comença a les 8 l'Institut!!!, va bonica!, ànims i ous!!!. Per cert, hem de fer una trobada aquest setembre al MOMA!,ja quedarem, un super petonet!!!

      Elimina
    2. Em sembla GENIAL! Per les festes no hi vam poder anar perquè estava ple, ja toca veure'ns! :D

      Elimina
  3. Estic d'acord amb tu, cal que hi posem ous per tot el que va venint, el nou curs i també per al dia abans de què comenci ;)
    La recepta, boníssima!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje, fan falta ous per a moltes coses... cada cop més!, tens raó, a veuyre si de moment els posem a la cuina i ens ajuden a tenir prou enerrgia per afrontar-ho tot!, Una abraçada guapíssima!

      Elimina
  4. A mi em convé molt això de posar-hi ous, perquè em fa mooooolta mandra tornar a la normalitat, i aquest any que ens han canviat els horaris i comencem a les 8... cada dia sonarà el despertador a les 6!!!
    Anim! I uns ous com aquests ajuden a mirar-t'ho tot d'una altra manera.

    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
    Respostes
    1. UFF... a les 6...deu n'hi dó...a mi em fa una peneta quan es lleva l'Albert a les 4:45!!!... però a les 6 també ha de fer molta mandreta...jo m'hauré de llevar cap a les 6:45 si vull que les noies vagin fent i no haver de córrer al final, perque una entra a les 8 i les altres a les 9...En fi, a posar-hi ous, pasta...tot el que ens doni energia!!! Una abraçada!

      Elimina
  5. Un post super encertat, jo torno avui de les vacances! :)
    I aquests ous farcits, encara amb regust d'estiu, em semblen senscionals, ideals per tenir a punt a la nevera quan tornes de la feina el primer dia de curs ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apa doncs!, després de la muntanya i l'escalada et calen vitamines, energia...i molts ous!!! jjeje, Bona tornada Gemma!

      Elimina
  6. Merce me alegro de volver a la normalidad y poder visitaros y si, estos huevos ayudan sin duda mejor a la vuelta a la normalidad,estan divinos asi
    bona setmana
    peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Miquel!, la veritat és que amb l'alvocat queden molt suaus i gustosos. Encantada de tenir-te per aquí!

      Elimina
  7. Ben bons, tu ho has dit! Mercè, tornem a casa i... ens espera la cuina. Que bé, oi? Perfecte el toc de gambes als ous! Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marira, moltes gràcies!. La veritat és que queden ben suaus i bons. La cuina sempre és una bona vàlvula d'escapament i garantia d'una bona estona per als que ens agrada,oi?. Amb els temps que corren ja ens cal posar-hi OUS I CUINA!!!jeje, una abraçada!

      Elimina
  8. Una clàssic que es pot farcir de mil formes diferents. i que sempre venen de gust.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, per això m'agraden tant les coses farcides, perquè admeten varietat de combinacions!.A reveure Quima!

      Elimina
  9. Et pots creure que porto tot l'estiu dient-me que prepararé d'una vegada per totes uns ous farcits? doncs m'hauré d'afanyar abans no ens vingui el fred de cop!
    Que bons i fresquets han de ser...petons i benvinguts a la rutina de nou!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa!, crec que no cal que faci fred per tastar-los... de fet com a entrant també es fa per Nadals...i es boníssim igualment. Una abraçada.

      Elimina
  10. Mercè, una recepta senzilla rapida i molt bona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que les coses farcides m'agraden d'allò més!, et permet jugar!

      Elimina
  11. Que llaminers que són els ous farcits!! molt fàcil i ràpida, genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí?, moltes gràcies!les coses senzilles són les millors!A reveure.

      Elimina
  12. A casa encara en fem, però amb més maionesa. Molta maionesa!! A tope!! hehehehe :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també els banyaria amb maionesa...però intento contenir-me...jaja. Un petó Oscar!

      Elimina
  13. jo he tornat avui al meu blog, i vacances....ja les tinc ben oblidades, en vaig fer 15 dies al juliol.
    M'agraden molt els ous farcits, és un plat que ja feia la meva mare i que no falta a casa meva

    ptns

    ResponElimina
  14. Caram quins ous més abellidors que has preparat!
    No sé perquè no n'he fets mai.. i mira que aquesta recepta m'agrada ben molt.
    Espere que tot t'anirà bé. Veig que les xiquetes van amunt amunt.

    Una besada,
    Xavier

    ResponElimina
  15. Un clàssic de sempre, que agrada a tothom.
    Molt bó.
    Petonets

    ResponElimina