mousse de coco

mousse de coco

dissabte, 19 de juliol del 2014

ALBERGINIES FARCIDES

Bon estiu a tots!, com va la calor?, marxeu?, us quedeu?...Sigui com sigui i si no teniu "pensió completa" contractada.... us haureu de posar a la cuina un moment o altre...oi?

Avui us presento un plat que si be no es molt propi de l'estiu, si que es veritat que a mi em ve sempre de gust!. Us proposo un farcit de tonyina amb ceba i tomàquet que les fa ben fàcils de menjar, a veure què en penseu!

INGREDIENTS:
Albergínies petites (per a fer dues meitats per persona)
4/5 launetes de tonyina
Tomàquet fregit (2 o 3 cullerades...a gust)
1 o 2 cebes tendres mitjanes
formatge per gratinar
sal, orenga,oli

SOM-HI:
Obrim per la meitat les alberginies i els fem una talls a dins (com a quadres) per coure millor.
Jo les poso una estona en una papillote al microones perquè s'estobin (sinó, no es couen totalment només al forn i queden dures.Deixem fer fins que siguin toves.
Les buidem una mica amb una cullera amb compte no perdin la forma.
En una paella amb una mica d'oli fem a ceba. Quan sigui tova hi afegim la tonyina i finament el tomàquet.Salem. Donem unes voltes.
Farcim les albergínies amb la tonyina i el sofregit de ceba.
Posem el formatge i un pols d'orenga al damunt i gratinem. LLESTOS!



2 comentaris:

  1. Una recepta com aquesta és perfecta per a aquests dies de calor, el farcit que hi has posat m'encanta!

    ResponElimina
  2. M'encanten les albergínies, jo crec que van molt bé a l'estiu, perque ho deixes preparat i t'ho trobes fet!!
    Petonets

    ResponElimina