mousse de coco

mousse de coco

divendres, 12 de desembre del 2014

PASTIS DE TRES XOCOLATES

Aquest pastis que us presento avui és un altre clàssic entre els blogs. Fa molt de temps vaig fer una MOUSSE de tres xocolates, però aquest, que té un altre textura molt diferent, ja que no és una mousse, sinó un pastís fet amb quallada.
A mi m'agrada més la versió mousse, però la veritat és que aquesta versió té l'avantatge d'una preparació molt més senzilla, i una textura també molt agradable.
Es fa molt atractiu a la vista, i crec que és una bona opció per aquestes festes de Nadal després d'un bon àpat.
Només una recomanació: si empreu les mides que us dono utilitzeu un motlle una mica estret i així es veuran millor les tres capes. Jo vaig utilitzar un motlle massa gran i les capes van quedar molt estretes!

INGREDIENTS:
150 XOCOLATA NEGRA
150 XOCOLATA AMB LLET
150 XOCOLATA BLANCA
750 NATA PER MUNTAR
750 DE LLET
3 SOBRES DE QUALLADA
..........................................................
1 PAQUET DE GALETES MARIA
80 GR DE MANTEGA

SOM-HI:
Primer fem la base de galeta esmicolant-les i barrejant-les amb la mantega pomada.
Ho posem a la base del motlle i deixem refredar a la nevera o bé enfornem 10 minuts si us agrada mes torradet.

Barregem en un bol al foc, la xocolata negra amb 75 gr de sucre, 250 de llet i 250 de nata i el sobre de quallada.
Remenem contínuament perque no s'enganxi, i retirem del foc tan bon punt comenci a arrencar el bull.
Aboquem sobre la base de galeta i deixem una estona a la nevera. Qualla força ràpid.

Repetim el procés amb la xocolata amb llet però amb 50 de sucre.
Aboquem amb cura sobre la capa de xocolata negra.

Tornem a repetir el procés amb la xocolata blanca i 25 de sucre. (un secret... com que a mi la xocolata blanca no m'agrada, simplement vaig fer-ho sense. També queda blanc...)
Aboquem sobre la capa quallada de  xocolata amb llet.

Decorem al gust, amb virutes, xocolatines...

Us deixo una fotografía del pastís, del blog dels meus amics de -el cafè de nit- En Josep i la Gloria, que és el primer pastís de tres xocolata que vaig veure i tastar. La Gloria va fer un pastís preciós, amb unes capes perfectament delimitades, com podeu veure!.

Vagi de gust!!!







3 comentaris:

  1. com tu dius un clàssic, jo també el tinc, la primera vegada va ser un desastre jejej

    ResponElimina
  2. Un clasico que esta divino siempre¡
    petons

    ResponElimina
  3. T'ha quedat magnific... segur que va duara un bufada!!

    ResponElimina