mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 1 de juliol del 2015

DEL BLOG AL PLAT- JULIOL

Dia 1, avui us faig la darrera proposta fins al setembre...abans de vacances, ja que a l'agost la majoria de blocaires estan de viatge, o a casa descansant, de festa, o de relaxing...

Així, que per a la darrera convocatòria abans de l'estiu, m'ha semblat oportú proposar-vos un blog que és especial, que tots els que el coneixeu sabeu que més que un blog de receptes és un blog ple d'informacions, notícies, reflexions, articles, divertiments... sempre relacionats amb la cuina i la gastronomía.

Efectivament, el blog de Juliol és DE CUINA, el blog de l'Oscar (Starbasse).
Si hi entreu hi veureu de tot, i us convido a que hi feu un passeig. Segur que hi trobeu coses interessants. Pel que fa a les receptes les veureu que estan carregades de bon humor, de sentiment, de tradició familiar... l'Oscar només el vaig veure un cop, ja fa molt de temps, però mantenim contacte a través del blog, del FB...i sempre sempre sempre està disposat a col.laborar, a muntar esdeveniments, a ajudar a trobar o a difondre informació...amb molt bon rotllo, gràcia i naturalitat, Gràcies per ajudar-me cada mes a difondre la proposta de DEL BLOG AL PLAT!

Us proposo que hi entreu, remeneu trieu i feu alguna de les seves propostes de cuina amb tàper, catalana, internacional, extremenya, tradicional...

SOM-HI!, A REMENAR!

5 comentaris:

  1. Ole! Moltíssimes gràcies per l'honor. Com que soc un malendreçat -també al blog- he decidit facilitar la feina posant un botonet al blog que filtri totes les receptes que estan amagades entre la quantitat d'entrades... és una macedònia de temes.

    Gràcies de nou :)))

    ResponElimina
  2. Gracies a tu maco!, val ka pena que ho hagis facilitat, perqu`les teves receptes valen molt la pena!

    ResponElimina
  3. Hola Mercè!
    primer de tot em presento, em dic Lídia Casademont i sóc molt aficionada a la gastronomia, a la cuina en general i a la dietètica i la nutrició en particular, camps aquests últims als que em dedico professionalment.
    Sóc seguidora del bloc decuina.net i gràcies a ell, he descobert el teu. Hi he estat donant un cop d'ull i m'ha semblat molt interessant i sobretot m'ha encantat la teva secció del Blog al Plat.
    Trobo una idea molt bona i alhora divertida el fet que la gent hagi d'escollir alguna recepta d'un bloc culinari en concret i la provi de fer a casa seva.
    És curiós però resulta que al final llegim moltíssimes més receptes de blogs gastronòmics que no pas receptes arribem a fer als nostres fogons. :)

    Doncs res només volia saludar-te, felicitar-te per aquesta secció i de pas, convidar-te a que treguis el nas pel meu blog i si t'agrada/tens temps, oferir-te d'enllaçar-los.

    No m'allargo més, un plaer haver-te descobert i bon estiu!!
    Salutacions

    ResponElimina
  4. Lidia, em fa molt contenta el teu escrit!, la veritat és que és sempre un plaer passejar entre blogs,oi?. Ara mateix vaig a tafanejar el teu!, a veure si t'animes doncs a participar aquest mes!!
    Una abraçada.

    ResponElimina