mousse de coco

mousse de coco

dissabte, 19 de març del 2016

PASTISSETS TIPUS "HUESITOS": DEL BLOG AL PLAT- MARÇ 2016-

Avui no és dia 20, és 19, però ja us deixo l'entrada del postre que he fet perquè ha tingut tant d'èxit a casa que penso val la pena el feu aquests dies sobretot si teniu nens i joves voltant per aqui!

Vaig entrar al blog de la Teresa i vaig divertir-me moltíssim mirant receptes. En té un munt, molt ben presentades i explicades. Quan vaig entrar a l'apartat de les celebracions vaig tenir clar que escolliria un postre dels seus. Em va agradar molt a primera vista un postre senzill i molt bonic a la vista!: el pastisset tipus "HUESITOS". És super fàcil de preparar i queda molt bonic. A mi m'ha fet gràcia presentar-lo en versions individuals.

Gràcies Teresa per compartir tan bona teca!, espero n'hagueu gaudit tots i espero els vostres enllaços demà!

PASTÍS TIPUS HUESITOS:

-galetes per a gelats (àrea Guissona, però en tenen a molts llocs)
-nutella, nocilla... crema de xocolata, la que més us agradi.
-xocolata de cobertura (negre o amb llet.)
-un rajolí d'oli d'oliva
-un pessiguet de sal


Agafem les galetones i les anem farcint amb la crema de xocolata que haurem aclarit una mica en el microones per repartir millor i no trencar les galetes.
anem fent capes fins a l'alçada que volguem (jo els he fet de 5 galetes d'alçada)

Deixem refredar a la nevera una estona.

Preparem la xocolata de cobertura escalfant-la al microones i afegint un rajolí d'oli d'oliva i el pessic de sal.

Cobrim els pastissets per totes bandes i decorem com més ens agradi quan s'hagi refredat uns miqueta.






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


32 comentaris:

  1. Aquesta recepta la tinc apuntada a la llista de pendents de fer aviat!...té tan bona pinta; però és que quan vaig veure la de Lemon Posset no em vaig poder resistir...m'agraden tant les postres de llimona. Ha estat genial visitar el blog de la Teresa, molt bona elecció, Mercè!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Anna!, gràcies a vosaltres!, ara vaig a visitar-te

      Elimina
  2. M'he deixat l'enllaç....aquí el tens: http://www.retallsdecuina.cat/2016/03/lemon-posset-o-una-crema-de-llimona.html

    ResponElimina
  3. Hola Mercè, jo també he publicat avui 19.
    Molt bona la recepta que has fet, fàcil i
    fantàstica. La tinc apuntada per quan siguem colleta.
    Aquests dies estem sols.
    La meva recepta son Peres al vi.
    Aquí et deixo l'enllaç
    http://lacuinadelaisabel.blogspot.com.es/2016/03/peres-al-vi-2.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Isabel!, com m'agraden les peres al vi!, voy!

      Elimina
  4. Hola Mercè. Jo tambe he publicat avui! Vaig triar fer les tartaletes de crema catalana i he aprofitat a fer-ho avui que es Sant Josep.
    Tot i que confeso que estaba programada....som fora de viatget...jeje
    M'apuntu la teva recepta que m'ha encantat!!!
    http://caprofiti.blogspot.co.uk/2016/03/tartaletes-de-crema-catalana.html
    Petons

    ResponElimina
  5. Oooh! Que treballadores!!! Heu fet feina !Aquest pastis de huesitos queda super be!!i esta molt bo!gràcies per remenar a comacasa-res!! Gràcies per tot!!petó

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. http://nototsonpostres.blogspot.com.es/2016/03/coc-flonjo-de-melmelada-de-taronja-i.html?m=1. Aquí teniu la meva recepta de la Teresa
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Gloria!, el nom promet!, ara et vinc a veure

      Elimina
  8. La recepta !!! http://padenous.blogspot.com.es/2016/03/pastis-de-huesitos-del-bloc-al-plat.html
    Gràcies Teresa i Mercè, bonaaaa

    ResponElimina
  9. Que bó Mercè, aquest pastís es una llaminadura molt temptadora!! prenc nota per fer-li al meu fill.
    Et deixo l´enllaç de la meva recepta.
    http://lacocinadelosinventos.blogspot.com.es/2016/03/coca-de-magdalena-clasica.html

    ResponElimina
  10. Em pirren els huesitos! Jo en menjaria sola un pastís sencer de huesitos....Fins a la tarda, jejeje.

    ResponElimina
  11. Gracies a totes, avui no puc star oer vosaltres. Tenin un amic q esta molt greu i esrem a l.ico amb ell i familia. Dema mimare tit. Gracies!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anims Teresa, no et preocupis, ja miraràs tot plegat quan estiguis tranquil.la.

      Elimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. Molt bona tria Mercè!! La veritat és que crida l'atenció aquest pastís: jo també me'l vaig mirar una estoneta ;) Però el final vaig canviar d'idea. Et deixo l'enllaç a la meva recepta!!
    Petons guapa!
    http://bruixesalacuina.blogspot.ch/2016/03/platans-amb-rom-i-escuma-de-crema.html

    ResponElimina
  14. http://bufetdepostres.blogspot.com.es/2016/03/crema-de-cafe-i-xocolata.html.

    Mercè!! la meva aportació.

    ResponElimina
  15. http://crijoarmael.blogspot.com.es/2016/03/esponjos-de-xocolata-blanca-amb-iogurt.html

    Mercè, et deixo aquest esponjós de xocolata blanca. Petons!!!

    ResponElimina
  16. Genial aquest pastís! I el tall, senzillament fascinant!
    Petons i bona setmana
    Palmira

    ResponElimina
  17. Vaig estar a punt de fer aquesta recepta!!! Al final la crema catalana, que ja la feia per sant Josep :)
    Espero que em perdonis el retard!!
    http://blogs.cuina.cat/lacuinadecasa/2016/03/21/cassoletes-de-crema-catalana/

    ResponElimina
  18. Mercè, tenia la intenció de fer un petit resum de la participació de les companyes al del blog al plat, però veig que no arribo a tot... demà marxem fora uns dies. De nou gràcies a totes, heu fet bona tria! i heu millorat les receptes que és del que es tracta!! petons i bona setmana

    ResponElimina
  19. Teresa, gracies altre cop a tu. Descansa aquests dies que nosaltres ja hem gaudit del teu blog i n'hm agafat una colla de receptes!

    ResponElimina
  20. Mercè el meu va triomfar!! Bona tria!!
    ptnts

    ResponElimina
  21. Estupenda recepta! Té molt bona pinta, em sembla que em menjaria tots els huesitos.
    Pels joves que vam créixer amb aquesta barreta, aquest el millor postre que podries fer!
    Una abrasada!

    ResponElimina