mousse de coco

mousse de coco

dilluns, 25 de novembre del 2013

AMANIDA AMB CEREALS TORRATS

La setmana passada vaig veure a tv3 una noia a l'espai CUINES del migdia, que va fer una amanida molt completa, amb una colla de bons ingredients, però em va cridar molt l'atenció un en particular: cereals, els de l'esmorzar, els tipus "Kellogs", els flocs que tots coneixem. Els va torrar i afegir a l'amanida, i em va semblar una idea que calia probar. BONÍSSIM!, de fet estan ben bons menjats com a xips, com a aperitiu, així que aquí us presento una amanida que la única particularitat és aquesta, ja que hi podeu posar el que volgueu mentre els cereals no es remullin massa i els poseu ben calentons a l'hora de servir. (cal dir que al programa de tv els cereals els van torrar amb formatge de cabra).

INGREDIENTS:
enciams variats
tomàquet d'amanir
cereals
oli,sal, vinagre si es vol...

SOM-HI:
rentem i tallem els enciams i els repartim a la plata.
Netegem els tomàquets i els tallem a daus. Posem a sobre , salem i posem l'oli.
En una paella torrem amb un filet d'oli i un polsim de sal els cereals i els afegim damunt de tot.
LLESTOS!

 
 

5 comentaris:

  1. Not my cup of tea, però ho podríem intentar.

    ResponElimina
  2. Jo també la vaig veure, Mercè. A mi no em va acabar d'agradar, allò de barrejar el cereal amb el formatge, perquè quedava com mal enganxat, però en tot cas ho podríem intentar, sí, perquè potser el gust és bo.

    ResponElimina
  3. És curiós...potser la primera impressió és reticent perque no estem acostumats...però es pot provar!
    La teva t'he de dir que fa molt bona pinta, i me la menjava segur jeje.
    Petons

    ResponElimina
  4. Jo també la vaig veure i em va cridar molt l'atenció per ser una amanida diferent!!! I ara encara m'has fet venir més ganes de provar-la amb la bona pinta que fa la teva!!

    ResponElimina
  5. A casa també va fer molta patxoca, esta a pendents
    Petons

    ResponElimina