mousse de coco

mousse de coco

dissabte, 2 d’octubre del 2010

AVUI LA "PROTA" SÓC JO ! / MOUSSE DE LLET MERENGADA















Doncs sí, avui la protagonista sóc jo... les dates són les dates, i avui és el meu aniversari!, en faig 43... Però com sempre dic: la qüestió és anar-los fent,oi?. És clar que l'energia, el "glamour", les fites... no són les mateixes dels 20, entre d'altres coses perquè ja les has assolit o bé perquè han canviat per altres desitjos, "belleses"(jeje), i una certa calma. Sigui com sigui aquí em teniu, tal qual! amb mltes ganes de compartir aquest dia amb tots vosaltres que m'animeu cada dia, em doneu idees, i valoreu el que culinàriament faig. M'ompliu l'ego i no ens equivoquem...això agrada a tothom!!! Moltes gràcies per entrar avui aquí i estar amb mi. Una abraçada!. He fet aquesta mousse per postres entre els de casa, el pastís serà demà amb la resta de la familia.Per la mousse he seguit la recepta de la Gemma del pastís mousse de torró sense posar la gelatina ja que la intenció és que no qualli.
INGREDIENTS:
1 l (uns 500 gr) de gelat de llet merengada (l'he trobat a Consum)
400 ml de nata per muntar
4 clares
100 gr de sucre
cacau pur en pols o canyella en pols per decorar (al gust de cadascú)

SOM-HI:
Deixem que es desfaci el gelat a fora de la nevera i quan és fos hi barregem el sucre, muntem les clares a punt de neu i les afegim amb la llengua fent moviments suaus. Muntem la nata i també l'afegim amb cura. Podem posar directament en bols individuals i deixem a la nevera perquè quedi ben fresc. Just abans de servir decorem amb la canyella o la xocolata en pols. (jo vaig abocar la mousse en un motlle gran i vaig decorar-ho per a fer una presentació inicial i després vaig posar-la als bols. Escolliu la que més us agradi!).AIXÍ DE SENZILL!

39 comentaris:

  1. I tant que m'hi apunto a la festa!!!:)
    Moltes felicitats, moooltes felicitats, el desitjo Merçèèè...moltesss felicitats!!!!!
    Si estas feta una nena, que els 40 són la flor de la vida, nena...
    Que passis un feliç día amb companyia dels teus i de nosaltres tambè, jejeje
    Un petonas moolt gran!!!:)DDD

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats, Mercè, m'agradat posar-te cara....estas guapissima!

    Un petó,

    ResponElimina
  3. MOLTS D'ANYS , MERCÈ!!!!!!!! Ens has d'imaginar cridant i fent mamballetes : plas,plas....plas.

    I tant que pots i has de ser prota per un dia , encara que ho dic un poc amb les dents estretes amb un poquet de ràbia ja que TENS UN ANY MENYS QUE JO, je,je... encara que jo també pens que val més fer-ne.

    M'encanta la llet merengada , és un dels meus sabors preferits.

    Una abraçada i una estiradeta d'orelles.

    ResponElimina
  4. Esos vasitos tienen muy buena pinta. Provoca meter una cuchara a través del monitor :)
    En esa foto luces muy guapa.
    un abrazo y feliz fin de semana,

    ResponElimina
  5. Eh Mercè! Per molts anys et puguis donar aquests homenatges, i ens puguis ensenyar les teces receptes i les de les teves nenes!
    Que t'ho passis molt bé i que siguis molt feliç!!

    ResponElimina
  6. Muchas felicidades Mercè!!Estas de categoria...yo te gano con 8 mas,y como tu dices mejor cumplirlos.
    Besets.

    ResponElimina
  7. Per molts anys!!!!!!!!!!
    Una bona elecció, elegant i molt refinada!
    I el pastís de demà també el faràs tu? ;)

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats per aquests 42 anys plens d'entusiasme i de ganes d'ensenyar-nos coses. Espero que hagis passat un bon dia amb els de casa... i que ens mostris també el pastís de demà!!!!
    Una abraçada!
    I que cumplas muchos más!!!

    ResponElimina
  9. Els Ferrer et desitgen molta felicitat i que segueixis "endolçant-nos" uns altres 43 anys.
    PETONS

    ResponElimina
  10. Pero si estás divina Mercé!!!Muchísimas felicidades,en este día y muchas gracias por compartirlo con nosotros y de ponerte cara,que te hace aún más cercana compañera.
    Que lo pases muy bien.con tu gente.
    Ad sifrutar del día,que encima es sábado y se presta mejor para ello,no?

    UN besote ;))

    ResponElimina
  11. Et desitge molta felicitat en aquest dia!!!La receta me ha encantado y desde ya te sigo!!!!

    Besos !!

    ResponElimina
  12. Guapa!!
    Per molts anys, i que segueixis cumplint els anys així d'alegre i guapa. Aquesta mousse fa pinta de ser l'aperitiu del gran pastís que ens ensenyaràs demà oi?
    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  13. Mercé; Que per molts anys puguis fer coses semblants. Per molts Anys Mercé¡¡

    ResponElimina
  14. Felicidadessss y este postre riquisimooo, me quedo por tu cocina... un beset.

    ResponElimina
  15. Per molts anys!!! Jo els faig aviat, el dia 13, però en faig uns quants més que tu (poquets més, tot s'ha de dir). M'apunto bé aquesta mousse perquè em sembla que me la prepararé jo també, la llet merengada em torna boja!

    ResponElimina
  16. Mercè, MOLTISIMAS FELICITATSSSSSSSSSSS!!!!!!! ets una nena al costat nostre, et desitgem que passis molt bon dia amb tots el teus, i estarem esperant el pastis de dema, fins molt aviat.
    Molts petons

    ResponElimina
  17. Per molts anys!

    Aquesta mousse té molt bona pinta :)

    ResponElimina
  18. SAPS QUE AVUI MÉS QUE MAI, ELS BLOCAIRES ESTEM AMB TÚ.
    NO DEIXAN DE BANDA LA RECEPTA QUE ES MAGNIFICA¡¡¡¡

    PER MOLTS ANYS, GUAPISSÍMA........

    ResponElimina
  19. per molts anys, mercè!
    ja t'ho mereixies, ser la protagonista per un dia, felicitats per l'aniversari, pel bloc i per la feinada que hi dediques per delectar-nos.
    una abraçada

    ResponElimina
  20. Per molts anys!!! Les mares ens passem el dia pensant en els altres i de tant en tant ens mereixem un homenatge ni que sigui de nosaltres mateixes.
    M'he apuntat al taller del Caprabo i del David Lienas

    ResponElimina
  21. Moltíssimes felicitats mercè!! Se que arribo tard, però ahir el dia no em va donar per a mes i ho he llegit avui :)

    Sempre es bonic quan poses rostre a les lletres d'un bloc. Espero que l'energia ara mes calmada et continui com fins ara i que en poguem gaudir lleginte i compartint felicitat :)

    ResponElimina
  22. Mercè!!
    Per molts anys i que jo et pugui felicitar, estàs estupenda, arribo tard, doncs ho he vist ara, però si que arribo al pastís, jajaj.
    Un petó.

    ResponElimina
  23. Felicitats...!!. I ets una joveneta.... quasi podries ser la meva filla!!...:))

    ResponElimina
  24. Ja t'havíem felicitat, però ho tornem a fer per partida doble: felicitats per l'aniversari i per la mousse, t'ha quedat molt bonica i segur que encara més bona!.

    Ja has bufat les espelmes?

    ResponElimina
  25. UNA FORTÍSSIMA ABRAÇADA A TOTS I CADASCÚ DE VOSALTRES!,M'HA FET MOLT FELIÇ QUE HAGUEU PASSAT PER CASA A DEIXAR EL VOSTRE COMENTARI PARTICULAR I ESPECIAL,MOLT ESPECIAL!US AGRAEIXO MOLT L'ESTONA QUE M'HEU DEDICAT, EM SENTO MOLT I MOLT CONTENTA! GRÀCIES "FAMILIA VIRTUAL"!!!

    ResponElimina
  26. Felicitats per partida doble, l'aniversari i la mousse!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  27. Una mica tard......PER MOLTS ANYS!!

    Muas!

    ResponElimina
  28. MOLTES FELICITATS !!!!!!!!!!!

    som de la mateixa quinta, jo el dia 4 del mes que ve en faig 43 també jiji

    una abraçada

    ResponElimina
  29. Dos dies tard però... Moltes felicitats!!!! T'has apuntat al curs d'octubre d'Artero? Ens hi veurem?

    ResponElimina
  30. Jo també vaig una mica tard, però tot i així moltes moltes FELICITATS! El pastís t'ha quedat moníssim! Ens veiem en alguna trobada!

    Ptnets!

    ResponElimina
  31. Dolça, Gemma, moltes gràcies, per a mi no és tard, de fet, els tindré durant un any sencer!...Gràcies!

    Lídia, "tocaya", així que m¡atrapes de seguida,eh?...Gràcies guapa!

    Sara Maria, moltes gràcies, vaig el 19 a Artero, ens veurem.

    Marta, gràcies maca!ens veiem.

    ResponElimina
  32. Mercè,
    He estat tres dies fora i quan arribo... ja he fet tard.
    Moltíssimes felicitats, i ara que no ens escolta ningú et dire que estàs guapíssima.
    Endavant!!

    ResponElimina
  33. Manel, no fas tard!, i moltes gràcies per la felicitació...i pel PIROPO!!!jeje!Una abraçada.

    ResponElimina
  34. Ja t'hi val (com diuen els nens)... què et compares amb la mousse de llet merengada??? Jo et veia més com una mousse de taronja (àcida no! per descomtat!!!). Ah no!! veig que hi has posat una barreta inclinada, jajajajaja
    Tots els comentaris molt addients per a tu, però te'n falta un meu ... GUAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    QUIMA (La guapa ets tu, eh???.... com que no poso comes...)

    ResponElimina
  35. Quima, ja,ja,ja!, ets una sorpresa constant!si no poses la coma, també val,eh? GUAPISSIMA!!!Ja m'explicaràs això de la mousse de taronja...veus, m'acabes de donar una idea!un petó!

    ResponElimina
  36. Mercè, jo també et felicito encara que tard! Estàs guapíssima a la foto!!!!
    Un petonàs!!!!

    ResponElimina
  37. Nuria,Marylou,moltes gràcies guapissimes!

    ResponElimina