mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 26 d’octubre del 2010

LA LAIA FA 9 ANYS!























Avui dia 26 d'octubre 2010, la Laia ha fet 9 anys!... Ara no us diré allò de :"que ràpid passa el temps",o de "tan petitona que era...". Només diré que la meva "crispeta" com l'anomenem a casa carinyosament, s'està fent molt bonica i molt maca, tant per dins com per fora.



El dissabte vam fer la festa familiar i el pastís va ser senzillamenr la coca de iogurt (que tinc publicada com a -la coca de casa-) amb la cobertura de xocolata que tants bons resultats dona i que és la ganache de les tartaletes de xocolata amb melmelada que vaig presentar fa poc.



Avui hem fet el berenar-festa amb les amigues i la Laia em va demanar la mousse de llimona que realment és un pastís exitós tant per a petits com per a grans i que ja vaig publicar a l'agost.



Per dur un detall a l'escola fet per ella, encara hem tret temps al migdia per fer aquestes galetes marbrades que enfornavem a les 9 de la nit!... Un dia ple, un dia complet, un dia feliç! FELICITATS CRISPETA!!!



GALETES MARBRADES:

INGREDIENTS (unes 50 galetes)

15o de mantega pomada

125 de sucre

400 de farina

1 ou

canyella pols (una culleradeta petita)

perletes de xocolata


SOM-HI:

Barregem el sucre amb la mantega i l'ou. Afegim poc a poc la farina i la canyella. Quan ho tenim lligat afegim les perletes i deixem reposar 30 minuts la massa a la nevera. Extenem amb un corró i anem fent les formes que anirem posant a la placa de forn sobre paper. Enfornem uns 15 minuts ense deixar que es daurin massa.


*La idea era fer unes galetes semblants a les del blog -acabat de fer- amb les perletes definides,però amb les presses quan tenia la massa fora de la nevera era massa compacta i l'he escalfat uns segons: les perletes s'han fos i s'han barrejat amb la massa fent aquestes aigües...Solució: canviar el nom a les galetes! jaja!







25 comentaris:

  1. Moltes feliçitats a la Laia i a la mare de la Laia!Una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!!
    llastima que no haguis pogut venir!!!
    hem rebut la teva salutació.
    La proxima vegade potser tenim més sort i podem coincidir.
    Un petonet

    ResponElimina
  3. Felicitats Laia! que maco el que has dit de la teva filla que s'està fent maca per dins i per fóra, m'ha recordat molt el que em deia ma mare quan era petita jeje
    Ja t'entenc amb lo de la massa, diumenge em va passar el mateix però la vaig deixar una estoneta fora, però sense adonar-te'n t'a sortit una caixeta de galetes marmolades ben bufona!
    petons! ;)

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats a la Laia. Una de les millors coses que té la cuina es quan pots cuinar amb o per a la familia. I en ocasions tan especials com aquesta encara millor!!

    Quin bon rotllo de post :)

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats per la Laia, doncs!

    quins pastissos més bufons


    les galetes marmolades segur que són molt bones a banda de boniques :)

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats per la crispeta i per la mare també

    petons

    ResponElimina
  7. Per molts anys LAia!!!
    CAsualment la meva Sandra fa 10 anys el dia 30, i m'has donat un munt d'idees per fer un berenbar amb les amigues, les galetes marmolades, els dits de bruixa, les tombes, els frankfurts momia etç...

    Felicitats a les dues, i una abraçada!!

    ResponElimina
  8. Uau, quantes ceelbracions!!! Felicitats!!!!

    ResponElimina
  9. Felicitats a la Crispeta i a la mami.

    Muas!

    ResponElimina
  10. Mercè,
    No pareu amb els celebracions!, i amb cadascuna un pastís o pastissos diferents. Es fantàstic poder fer aquestes coses amb tota la gent que t'envolta, moltes felicitats a la Laia, i que per molts anys poguem seguir gaudint d'aquestes celebracions tan entranyables.
    Molts petonets!!

    Glòria i Josep

    ResponElimina
  11. moltes felicitats a la Crispeta y a la mare!!!Que bonica es....te careta de pilla.
    Besets.

    ResponElimina
  12. Felicitats bonica¡¡¡¡¡¡¡
    Cada vegada mes grand i mes maca.
    Trobo que el nom de Crispeta, t'escau molt bé.
    Petons al 5 de la familia.
    ISABEL

    ResponElimina
  13. Felicidades a la madre y a la hija, que bonita es , un beso.

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats a la Laia i a la mare pels pastissos tan "xulos que ha fet. un ptó

    ResponElimina
  15. Per molts anys Laia!!! Què guapa és!
    Avui la nena de la família ens en fa 10... i jo sí que dic allò de "què ràpid passa el temps"!! Creixen molt ràpid, però és tan maco tot plegat... ais, estic tendra avui! :)
    Petons!
    Sandra

    ResponElimina
  16. Per molts anys a la Laia, segur que li van encantar tots els pastissos ja que tenen una pinta fenomenal.
    Petons per a totes dues

    ResponElimina
  17. Per molts anys a la Laia, i a la mare també que prou motius té per celebrar aquest dia! Els pastissos són preciosos i aquestes galetes me les apunto per provar a casa, com ja pots suposar...

    ResponElimina
  18. Maia, moltes gràcies, de debò!

    Neus, sí noia, vaig acabar massa caput...Però espero les cròniques i les fotografíes.Moltes gràcies per pensar en mi!Un petó!

    Acabatdefer, està clar que quan ets mare repeteixes mots, expressions, gestos...sense adonar-nos som totes més semblants del que ens imaginàvem!per això dic coses semblants a les que la teva mare ja et deia a tú...Gràcies pel cpmentari i a la propera faré uns cors iguals que els teus tan bonics!

    Starbase, t'agraeixo molt que sempre vegis a les meves entrades aquest "bon rotllo" que comentes.Res em fa més feliç que transmetre aquest sentiment als meus i a tots els que passeu per aquí i ja us considero "mig meus"...ja,ja!Una abr´çada!

    Laura, lidia, moltes gràcies per passar per aquí sempre i més avui!

    CUINA de l'estany, a veure si el dissabte ho recordo!, em fa molt feliç que us hagi inspirat alguna de les coses que heu vist! si en feu alguna feu-m'ho saber,eh?A reveure.

    Gemma i Gemma... , moltes gràcies guapes!

    Josep, ja saps que a casa sempre estem disposats a celebrar les coses importants entre amics i familia. Nosaltres també esperem comptar sempre amb la vostra companyia!

    Mesilda, Isabel, us agraeixo moltíssim la vostra visita precisament per felicitar la "crispeta" de la casa!

    Capisi,Mercè, gràcies!, si es pot celebrar 2 cops millor que un,oi?jaja...

    Sandra,FELICITATS REBOTADES!,ja t'he entrat al teu blog..si és que encara ens coneixerem...Ja pots estar tendre ja,que 10 anys "marquen", a la nena i a la mare...Un petó sincer!

    Sión, petonet rebut! gràcies per compartir-ho!

    Àngels, moltes gràcies!tenim un feed-back culinari d'intercanvi de receptes curiós...je,je.A reveure!

    ResponElimina
  19. jejeje Mercè! A mi em marquen els 10... però no pas com a mare encara, que de moment encara no en sóc! Tinc 28 anys, encara em queda temps! :P L'Aina és una espècie de neboda postissa que tinc, jejeje

    ResponElimina
  20. Fogons: això és el que té l'internet...Si no s'especifica no acabes de saber si estàs parlant amb una mare, una senyora, o una "nena" com tú!, jajaja! (nena en carinyós,eh?,) vaja planxa!... igualment felicitats a l'Aina!petonet.

    ResponElimina
  21. Hola Mercè!! Sóc la Susanna del blog Cal Soparet!!! Me n'alegro que t'hagi agradat!!! El teu blog fa temps que el segueixo! M'agrada molt!!!
    Ens seguim llegint!

    ResponElimina
  22. Moltes felicitats a les dues!! I m'ha agradat molt el truquet de canviar el nom a les galetes! No hi ha res com tenir imaginació!!

    ResponElimina
  23. sUSANNA I JUAN, em fa molt contenta el teu comentari, ja us tinc a la llista per no perdr´'m res més!

    Gemmota,i tant!, als nyaps = imaginació! jeje.Gràcies per l felicitació!

    ResponElimina
  24. Felicidades a esta mami y su crispeta.LA Gemma nos leyó tu mensaje,muchísimas gracias.Lástima que no pudieras venir,pero habrá más ocasiones,nos quedamos con ganas de repetir,lo hemos pasado muy bien.
    DA gusto conocer a gente así.

    Un besote

    ResponElimina