mousse de coco

mousse de coco

divendres, 17 de febrer del 2012

PANETS FARCITS




Per fi vaig fer fa uns dies, una recepta que només havia fet a la feina. Tenia moltes ganes de fer la meva versió dels panets farcits. Es tracta d'un plat informal i original que considero molt adeqüat pels divendres i dissabtes al vespre quan et vé de gust fer un àpat informal. De tota manera també crec que és una bona manera de sorprendre els amics o la familia!. Està clar que el farcit pot ser el que més us agradi: carn, verdures... jo ho he fet amb el que tenia per la nevera. Espero us agradi i que passeu un bon cap de setmana!
INGREDIENTS: (4 pers)
4 panets de viena rodons
3 llaunetes de tonyina petites
1 ceba tendre
pebrot del piquillo
olives verdes o negres
1 culleradeta de tomàquet fregit
un bocí de sobrassada
formatge emmental
julivert,sal
4 ous (un per panet)
SOM-HI:
En una paella sofregim la ceba i reservem.
Marquem un quadrat sobre el pa de viena amb un ganivet fi i fem la tapa. Buidem una mica la molla de dins per tal que ens càpiga el farcit.
Barregem la ceba amb el tomàquet, la tonyina, les olives tallades i el pebrot tallat.
Ho posem a dins del panet i al damunt afegim la mica de sobrassada, el formatge emmental, el julivert i finalment l'ou sencer.
Salem, i si ho volem afegim una mica de julivert i algun bocí d'oliva.
Enfornem a 180º fins a veure que l'ou comença a quallar.
Tal com ho treieu serviu calentó amb la tapa al costat que ens servirà per sucar a l'ou.
(jo vaig deixar la tapa fora per no coure'l expressament, però això va a gust del consumidor!)

16 comentaris:

  1. Eiiiii quina bona idea, a més, es pot farcir amb el que més ens agradi!!!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Quin plat mes complert.
    Ademés admet mols farcits.
    Mol bons!!!!!!
    Petons

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta idea. Em sembla que provaré de provaré de r fer.-ho. Llàstima que no hi pugui sucar pa, je,je..

    ResponElimina
  4. Estan genial!...con este relleno no hay quien se resista.
    Besets.

    ResponElimina
  5. Quan era petita la meva mare ens feia el ou dins del pa. I Jo son els que faig ara a casa, els de sobrasada, ou i formatge pero aquest farcit m'agarada molt.


    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  6. M'encanten els panets farcits, són molt versàtils i fàcils!
    Puc venir a sopar?¿ jejeje
    Saps que anava a posar? Moltes gràcies per participar! jajaja Estic acabant de comentar les més de 100 receptes de croquetes... i tinc el xip posat! :P
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  7. Quina bona idea aixó de farcir uns panets !!!
    Petonets.

    ResponElimina
  8. M'encanta la idea, el propi pa és el plat i el mateix que et serveix per sucar l'ou de dins. Ho faré, ho trobo molt original per soprendre convidats un dia infomal ;)

    ResponElimina
  9. Jo sempre els farceixo igual, potser ja és hora que comenci a variar una miqueta, heheh

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  10. Me parecen estupendos estos panecillos rellenos, nunca los he probado.
    Besos

    ResponElimina
  11. una molt bona idea i molt presentables
    bona setmana
    peto

    ResponElimina
  12. Per al sopar de demà, que avui ja no hi sóc a temps!

    ResponElimina
  13. Els hi fet un parell de vegades semblants i sont molt bons, però atipan bastant.
    Petons.

    ResponElimina
  14. Això si que és un bon entrepà, hehehehee
    Petons

    ResponElimina
  15. Moltes felicitats per aquests dos anys, m'afegeixo a la llista de seguidors! jejejj M'ha encantat com t'ha quedat aquest tiramisu! Bonissim!

    ResponElimina
  16. Quina preciositat! Són uns ous al plat... però sense plat! Ous al pa :-)))

    ResponElimina