mousse de coco

mousse de coco

divendres, 10 de febrer del 2012

PETITS SAVARINS DE TARONJA



Ja tenim aquí el cap de setmana i segur que ens vindrà de gust fer i tastar algun dolç per acompanyar un cafetó o un cafè amb llet, o un cacaolat... Us proposo uns petits savarins que he fet amb un motlle rectangular de silicona amb 8 cavitats i que queden com a porció individual. Al final no he pogut resistir la temptació de fondre una miqueta de xocolata i fer-ne uns filets... Aquests pastissests els he fet amb una mica de suc de taronja natural perquè m'agrada molt el gustet que dóna als dolços. A veure què us en sembla!
INGREDIENTS:
100 de suc de taronja
225 de farina
180 de sucre
2 ous
1 sobre de llevat
125 d'oli de gira-sol
ratlladura de taronja (1)
SOM-HI:
Barregem els ingredients líquids: suc, oli, sucre, ous i la ratlladura de taronja.
Seguidament incorporem tamisada la farina juntament amb el llevat. LLiguem els ingredients.
Untem els motlles que haguem escollit amb una micona de mantega i els omplim sense arribar a dalt de tot.
Enfornem a 180º uns 20 minuts, vigilant.
Deixem refredar i empolvorem amb sucre fi i si ho volem amb uns fils de xocolata negra fosa amb cura al microones i posada en un bibe o decopén.

20 comentaris:

  1. Per esmorçar ara m'anirian genial.

    Muas!

    ResponElimina
  2. Mmmm... que bons! Ara mateix en menjaria un parell per esmorzar. La combinació de xocolata i taronja m'encanta!

    ResponElimina
  3. Que bons, per esmorzar m'anirian de fàbula.
    Petons

    ResponElimina
  4. una combinacion divina Mercé
    petons

    ResponElimina
  5. Mercè, queden xulíssims! I a sobre segur que són una delícia!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  6. I tant que venen de gust aquests savarins, Mercè! I m'agrada que no portin mantega, sinó oli... 100% mediterranis! Gairebé... he he. Petonet!

    ResponElimina
  7. Els motlles són preciosos. T´han quedata molt esponjosos. I quina combinació! xoco-taronja...jo t´agafo tres, je, je ,je.

    ResponElimina
  8. Ei, quines cucades, i amb suc de taroja de veritat, dius? Me'ls apunto ràpidament, que tinc unes taronges ben fresquetes!

    ResponElimina
  9. Merce, que savarins más ricos y esponjosos,y que combinación más buena.
    Un petó.
    paprikaenlacocina.blogspot.com

    ResponElimina
  10. No coneixia aquest dolç però he de dir que m'ha robat el cor!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  11. Molt bons i amb aquesta micona de xocolata pel damunt encara més!! Petons

    ResponElimina
  12. Que macos t'han quedat amb aquest tamany mini. I han d'estar boníssims!!
    Petons

    ResponElimina
  13. Amb el suc de la taronja i aquests filets de xocolata, són irresistibles.

    ResponElimina
  14. Son tan bonics que fa pena menjar-los, tot i que el gust deu ser genial!

    ResponElimina
  15. De pastisseria :)
    La taronja i la xocolata...un gran matrimoni!!

    ResponElimina
  16. Individuals queden guapíssim!!! Jo sempre estic a punt per menjar dolç, llàstima que no els puc agafar, je, je

    ResponElimina
  17. Caram, Mercè, jo tinc aquest motlle i no el faig servir gaire... hi hauré de posar remei,no???
    Queden super bonics...
    Petonets.

    ResponElimina
  18. Quina pinta més bona que tenen Merçe, no coneixia aquest nom.
    Petonets

    ResponElimina