mousse de coco

mousse de coco

dijous, 6 d’octubre del 2011

CAKE DE XOCOLATA AMB NOUS

Aprofito aquesta entrada per dir-vos que si bé és cert que darrerament i molt a pesar meu no tinc gaire estona per dedicar al bloc, també és veritat que fa uns dies NO PUC deixar-vos comentaris a tots. Quan ja he escrit el missatge i clico per enviar es buida el requadre i desapareix!, quina ràbia!... Sapigueu que segueixo com sempre les vostres receptes i els vostres comentaris al bloc amb tota la il.lusió i que el que em sap greu és no entrar a comentar amb la mateixa freqüencia d'abans per manca de temps o perquè a internet no li dóna la gana!...Sigui com sigui anem a endolcir-ho amb un cake de xocolata i nous que vaig probar de fer per primer cop amb part de farina integral. Espero us agradi tant com a casa!
INGREDIENTS:
150 gr de xocolata per fondre
100 gr de mantega
75 gr de sucre
100 gr de nous trocejades
50 gr de farina integral
25 gr de farina fluixa
ELABORACIÓ:
Batem bé els rovells amb el sucre i afegim la xocolata que haurem fos amb la mantega(microones o bany maria), les nous i la farina tamisada. Incorporar les clares muntades.
Aboquem al motlle de cake enfarinat i coure al forn a 180º durant una mitja hora.

7 comentaris:

  1. Mercè a mi me pasa lo mismo muchas veces al darle a publicar se esfuma el comentario,bueno un cake de xocolata muy bueno, pero la foto no la veo.
    peto

    ResponElimina
  2. Crec que t'has descuidat de ficar quants ous es necessiten!!

    ResponElimina
  3. La xocolata es ideal per endolcir-nos aquestes males pasades de Blogger.
    Un cake de primera.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Mercè:
    Saps que la xocolata i els fruits secs, som la meva perdicio?
    Un cake deliciós.
    Es veritat i el ous?
    No se que pasa amb Blogger, però quan no es un es un altre.
    Paciencia.
    Petons

    ResponElimina
  5. Ja he vist la foto! Però quina cosa més guapa, Mercè! Els controladors del Blogger s'han posat nerviosos quan han vist aquest pastís, segur que és això!

    ResponElimina
  6. Mercè això és el que em passa a mi quan et vull posar comentaris a tu, a veure si aquest t'arriba. M'agrada aquest cake de xocolata i la crema de péssols, ...

    ResponElimina
  7. No et preocupis Mercè. Ja sabem que estàs aquí, que tothom hi dedica el temps que pot i vol. Jo ja saps que per mi ets un referent. Un pastís boníssim i fàcil, com tot el que ens proposes! Un petó ben gran!!

    ResponElimina