mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 21 de desembre del 2011

MENÚ DE SANT ESTEVE / BONES FESTES!!!


Bé, ja hi som de ple!, a carregar les neveres, parar taules... Haig de confessar que tot i que m'agraden molt les festes de Nadal, em posa una mica nerviosa tenir-ho tot a punt, no oblidar res important, que la casa estigui en condicions... De fet, m'ha costat fins avui decidir el menú, i tot i així encara no tinc decidit el postre... Com que per Nadal ja fem un àpat "com cal", sempre procuro fer un bon dinar però més aviat suau.
Finalment m'he decidit per fer aquests plats. Gairebé tots estan ja al bloc excepte el pastís fred que publicaré quan l'hagi fet:
ENTRANTS:
caneló de salmó amb formatge fines herbes.
Pastís fred de Tramezzino farcit de pasta de tonyina, surimi, pernil...
Magdalenes salades de sobrassada i de pernil dolç
PRIMER:
crema de carbassa amb sèsam
SEGON:
llom amb salsa d'ametlles
POSTRES:
aixxxxx...que encara no ho sé...quelcom lleuger i si poit ser de cullera.
"RESSOPÓ":
torrons, polvorons, xocolates, fruits secs, neules...
Aprofito per a desitjar-vos sincerament a TOTS els que passeu per Destapant Cassoles el meu desig d'unes BONES FESTES, amb calma, alegría, il.lusions renovades, projectes... a cadascú el que més li manqui!. Una abraçada Nadalenca, amics!!!

19 comentaris:

  1. jaja! aquí està el menú...i jo estic conectada al moment que el penges!

    Ei, acabo de publicar una recepta de panacotta molt lleugera, que potser et pot servir d'inspiraicó com a postres...és de la Gemma, de la cuina de casa, i ja saps que amb ella el resultat està assegurat.

    Un petó i BONES FESTES!

    ResponElimina
  2. Bones festes també!! Per cert, què és el Tramezzino...? petons

    ResponElimina
  3. Fantàstic, em dono compte que haver-lo fet ja el cap de setmana passat em permet relaxar-me molt durant les festes hehehehe

    MOLT BON NADAL!!

    ResponElimina
  4. jo també tinc el menú per acabar d'afinar... i aquestes magdalenes teves....m'ho fa rumiar ...
    Bones festes de Nadal

    ResponElimina
  5. Doncs el menú em sembla prou lleugeret amb la cremeta no? el trobo molt equilibrat, a veure com els sorprens amb aquest postre que et balla pel cap.
    Petons Mercè!!:)

    ResponElimina
  6. BOnes Festes Mercè!!!! Que passeu uns dies genial!!
    UNa abraçada des de Cal Soparet!

    ResponElimina
  7. Em sembla que per Sant Esteve deixo plantada la família i vinc a casa teva... jejeje
    MOLTS BONES FESTES FAMÍLIA!!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  8. Quin menú tan fantàstic!!! Nosaltres per Sant Esteve sempre fem el mateix: un apretitiu que prepara el meu pare i a mi em toca fer l'Arròs del Gall amb les sobres del gall dindi del dia anterior.

    ResponElimina
  9. bones festes, mercè, i èxit amb aquests àpats!

    ResponElimina
  10. Mercè, segur que triomfaràs amb aquest menú!!
    Bones Festes per a tu també!
    Petons!

    ResponElimina
  11. Decidir el menú és el més complicat, oi? Un cop triat, ja tot és més fàcil... a veure què faràs de postres! ;)

    ResponElimina
  12. Amb aquest menú ja tens èxit assegurat!

    Una abraçada i molt bones Festes!
    Anna

    ResponElimina
  13. Bones festes a vosaltres també Mercè!! una abraçada ben forta! :)

    ResponElimina
  14. Bones festes i bon any! Segur que amb aquest menú vas tiomfar!!! una abraçada!

    ResponElimina