mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 6 de desembre del 2011

MOUSSE DE XIXONA





Està clar que s'acosten festes i que el torró de xixona n'és un dels protagonistes. Per als que com jo, tanta dolçor sigui excessiva però no volem renunciar al bon gust del torró us proposo un altre postre diferent però no menys conegut: una mousse de xixona que sent dolça igual es fa més lleugera de menjar. És un postre molt fàcil de fer i amb una mica d'imaginació a l'hora de decorar-ho, fa que els convidats es sorprenguin. (Aquests de la fotografía només estàn guarnits amb unes virutes però enguany m'agradaria fer alguna figureta plana de xocolata amb festucs o alguna nota de color al damunt).
INGREDIENTS: (per a 4-5 persones)
1 barra de torró de xixona (uns 200gr)
3 ous
250 gr de nata muntada
SOM-HI:
Esmicolar el torró i batre juntament amb els rovells i la nata fins que quedi una crema ben fineta.
Muntem les clares a punt de neu i les incorporem amb cura a la crema anterior.
Repartim en copes i refredem a la nevera un mínim de 4 hores.
Just al moment de servir decorem amb xocolates, virutes, crocant...

21 comentaris:

  1. Molt bona! M'anirà bé per aprofitar el torró que sobri.
    Petons

    ResponElimina
  2. Vaja! me l'apunto..no sé si per Festes o per despres.

    ResponElimina
  3. La mousse de xixona és boníssima, amb el gustet del torró, però com bé diu sense resultar excessiva! En vaig fer fa un parell d'anys per Nit Bona i va triomfar, aquest any faré un altre postre a veure què els hi sembla... que se m'està tornant la família molt exigent! jajaja
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  4. A casa serà una recepta perfecte per després de Festes, perquè sempre sobra torró i no sabem què fer-ne... Crec que a mi també m'agradarà més la mousse que el torró de xixona, massa embafador!

    Petonets!
    Anna

    ResponElimina
  5. Aquesta recepta serà perfecte per desprès de les festes...ja que sempre sobra torrons i així no tots seran flams.
    Petons

    ResponElimina
  6. M'ha agradat aquesta recepta sobretot perquè és una manera de menjar torró sense tan emplagosa. Me l'apunto. Una abraçada MercèV

    ResponElimina
  7. Quina bona idea!! A mi, el torró de xixona em costa, sobretot per la seva densitat i fortor. Però així amb mousse ha de ser boníssim!!! petons

    ResponElimina
  8. muy buena esta mousse de xixona queda un postre delicioso y festivo 100%
    peto

    ResponElimina
  9. Aquestes receptes de torró de xixona m'aniran molt bé per quan s'acabin les festes, a casa som poc "turronàires" i sempre ens en sobra!

    ResponElimina
  10. mm, m'encanta! i més que amb tants pocs ingredients es pugui fer una cosa tant bona i dolça!
    Petons maca!

    ResponElimina
  11. Aquesta recepta es de las de desprès, els torrons son mes bons avans de Festes o desprès.
    Una bona recepta mes lleugera per aquests díes.
    Petons

    ResponElimina
  12. M'agrada molt aquesta proposta de postre nadalenc, me l'apunto per fer-lo, és una manera ben diferent de menjar els torrons!

    ResponElimina
  13. Una altre manera de menjar torró de xixona als que no ens agrada massa, en barra.
    Un peto per les nenes!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  14. M'apunto la recepta, senzilla i boníssima!! ja tinc ganes que tornem a coincidir, eh! que hara ja fa dies!
    Una abraçada

    ResponElimina
  15. Hola guapa tu

    es com més m´agrada el torró de Xixona, amb forma de mousse

    mil petonets dolços Susanna

    ResponElimina
  16. Segur que d'aquesta manera el torró es menys empalagòs.
    Petons.

    ResponElimina
  17. Una manera diferent de menjar-se els torrons
    Petons

    ResponElimina
  18. M'encanten les postres amb torró. I ja saps que tinc debilitat per les mousse ;)

    ResponElimina
  19. Què senzill i quina pinta. Bona proposta per nadal

    ResponElimina
  20. Hola Merçe, m'encanta aquesta mousse, un postre perfecta per Nadal i per qualsevol festa. Petonets

    ResponElimina
  21. En forma de mousse no l'he tastat mai! però jo sóc una mica com tu, així que segur que m'agradaria més la mousse que el torró en sí. Passat nadal sóc poc de menjar torrons i aquesta seria una altra bona manera d'aprofitar-los!! petonets!

    ResponElimina