mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 26 de juny del 2011

PASTÍS MOUSSE DE CAFÈ














Des que vaig probar el cafè (d'això ja fa un bon grapat d'anys), vaig retirar dels meus esmorzars el Colacao, el Nesquik...ja ho sé, a molts de vosaltres us semblarà un "pecat", però a casa només el tinc per les nenes i l'Albert, a mi se'm fa massa dolç...Total, que el cafè m'agrada en gelat, en crema, en pastís... Així doncs vaig posar fil a l'agulla per a un dels meus pastissos preferits, les mousses, amb un dels meus ingredients preferits, el cafè. A veure què us en sembla!, per al meu gust hauria hagut de posar més cafè, el vaig trobar massa fluix, però cadascú el pot adaptar al seu paladar,oi?.La propera mousse



INGREDIENTS:


200 ml de nata


1/2 tassa de cafè


1 clara d'ou


4 fulls de gelatina


4 cullerades de sucre


cacau pur per a decorar pel damunt



SOM-HI:


En un cassó posem el cafè, el sucre i quan arrenqui el bull afegim els fulls de gelatina que prèviament haurem posat en remull. Vigilem que es vagi fonent bé sense parar de remenar.


Deixem que la barreja es refredi una mica.


Muntem la clara i l'afegim a la massa poc a poc amb una llengua.


Muntem la nata i l'afegim també amb cura amb una llengua.


Aboquem la barreja al motlle i posem a la nevera unes 8 hores (millor d'un dia per l'altre).


Quan el treiem per servir decorem com més ens agradi. En aquest cas amb xocolata de fondre i cacau pur.

26 comentaris:

  1. La pinta és deliciosa, estic segura que ha de ser boníssima aquesta mousse.

    Salutacions

    ResponElimina
  2. A mi en canvi el café només m'agrada molt dolç. L'hi poso molt de sucre quan el prenc amb llet i en postres també m'agrada quan és ben dolç.

    :)

    ResponElimina
  3. A mi el cafe no m'agrada masa, pero com la textura de la mousse si, el provaré.
    Petonets.

    ResponElimina
  4. Doncs jo el cafè només ho prenc en postres, no m'agrada massa, però aquesta mousse em sembla deliciosa.
    Petonets

    ResponElimina
  5. Jo també sóc com tu, vaig apartar els colacaos dels esmorzars, però em sembla que lo teu és amor cec pel cafè eh, jeje.
    Els pastissos mousse a mi m'encanten, i ara amb aquestes onades de calor són perfectes!
    M'encanta com has decorat el pastís, queda preciós! ;)

    ResponElimina
  6. Ai Merçà jo també vaig deixar el Cola-Cao de tota la vida per el café i es que sino no em desperto, els seu aroma i el seu sabor cada matí invadeix casa meva.
    Magnifica tarta.
    Petons

    ResponElimina
  7. Una mousse perfecta para mi....Me encanta el saborcito del cafe en los dulces!
    Besets.

    ResponElimina
  8. A casa també som molt cafeters, les postres amb cafè tenen l'èxit assegurat. Potser es podria potenciar el gust amb cafè soluble?

    ResponElimina
  9. A mi també m'agrada el café, amb llet, amb pastisos, de totes maneres i d'aquesta mousse ja em menjarie un troç ben gran.
    Petons.

    ResponElimina
  10. Aquesta mousse és ideal per una cafetera com jo, què bona!!!!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  11. Hola,
    Donc jo el cafè com més m'agrada és en postres i aquesta mousse ha d'estar requetebona!!!!! Petons

    ResponElimina
  12. Com que a mi el cafè m'agrada fins i tot en sopa, no dubtis que el provaré. La textura de mousse és fresqueta i suau, i presentat així de bonic se'm fa salivera... Petonets!

    ResponElimina
  13. Tiene un blog muy interesante.
    Un Cordial Saludo desde
    PASTELERIA MUNDO DE FANTASIA

    ResponElimina
  14. Merce:
    con esta receta tuya, la operación Bikini, se va al traste jaja
    pero no importa, lo importante es tenerla y disfrutar de ella.
    No soy mucho de dulces, pero me ha encantado como la explicas y hasta eres capaz de conseguir que la haga.
    un beso

    ResponElimina
  15. Mercè, què bona deu estar aquesta mousse. La foto del tall es divina...quina crema. A mi el cafè m´agrada només en les postres...quina sort perquè en líquid no el puc veure ni en pintura.

    ResponElimina
  16. jo no sóc gaire cafeter, però a aquesta mousse no li diria pas que no, té una pinta deliciosa!

    ResponElimina
  17. Ooooooh,
    adoro el sabor a café en estas tartas.
    Con tu permiso me llevo la recta por que me ha encantado verla, ni te cuento cuanto me gustará probarla.

    Gracias por compartir estas deliciasssss.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  18. Mercè, un dia t'enviaré el Jordi a casa a menjar postres amb cafè, a mi no m'agrada gens i ell es mort de ganes de menjar pastissos com aquest. T'ha quedat una decoració fantàstica!

    ResponElimina
  19. Uauuuuu!!! Quina pinta més espectacular Mercè!! I que bo!
    La coca de Sant Joan també et va quedar fantàstica!
    Petons!

    ResponElimina
  20. Un pastís de luxe. M'encanta el cafè, però també em freno, perquè sinó vaig com una moto...Haha!
    Petonets

    ResponElimina
  21. Ei!!...jo soc com tu... ja no me'n recordo del gust del Nesquik, ..així es que copio directament la recepta amb e1 doble de cafè....
    Una abraçada

    ResponElimina
  22. Nenaaaaaaaaa.... M'encanta també la recepta teua de hui! A més, és tan refrescant el cafè! :)
    No vaig participar al Bon Preu enguany! Llàstima! M'hagués agradat tornar a veure-us!

    Besada!

    ResponElimina
  23. Jo també sóc de cafè sense sucre, i aquesta mousse m'està fent l'ullet des que l'he vista!
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  24. Gràcies a tots per estar per aqui!, m'agradaria fer un altre cop la mousse però amb gelat de cafè...sereu els primers a saber-ho! Una abraçada a tots.

    ResponElimina