mousse de coco

mousse de coco

divendres, 3 de juny del 2011

GELAT DE CAFÈ I GELAT DE IOGURT AMB LLIMONA
















































Tot i que han baixat una mica les temperatures i ens visiten alguns ruixats, crec que tots tenim ganes de gelats i coses fresques. Us proposo un gelat per als grans i un altre per als menuts. Ja tinc publicat un gelat de cafè, la única diferència amb aquest és una mesura més concreta i que en comptes de cafè soluble he utilitzar cafè fet (el cafè soluble no m'acaba de fer el pes...).Sigui com sigui les dues versions són ben bones!. Per als menuts us presento aquest gelat que amb diferents gustos (amb maduixes, amb plàtan, préssec...) tants cops fem amb les meves filles i que amb la mateixa base de iogurt i sucre tenim fet en un Ras-Ras! Ja direu!





Aprofito per dir que no puc deixar comentaris en alguns blocs: Silvia -y sigo en la cocina, Isabel -la cuina de la isabel,Miquel,Judith... Em fa molta ràbia!, ni tan sols puc deixar comentari d'agraiment a la meva recepta publicada... Darrerament l'internet m'està fent enrabiar molt...Si algú sap com solventar-ho li estaré agraïda!gràcies!




GELAT DE CAFÈ



INGREDIENTS (per a unes 4-5 racions)




250 de llet


200 ml de nata


2 rovells


200 gr de sucre


1 cafè fet (fortet)



SOM-HI:




Posem la llet amb el cafè al foc. Quan arrenca el bull apartem del foc.


En un bol barregem el sucre i els 2 rovells. Anem afegint en un fil la llet amb el cafè fins a obtenir una crema fina.


Semimuntem la nata i l'afegim a la crema quan és una mica freda.


Deixem acabar de refredar la crema i ho posem al congelador.


Al cap d'una hora ho remenem per tal que no es congeli en bloc i sigui més fàcil fer-ne boles o cullerades. Tornem al congelador i cada 45 minuts,més o menys, ho tornem a fer. En total 3 cops.


Abans de tastar-lo el treiem una estoneta abans del congelador.



GELAT DE IOGURT AMB LLIMONA



INGREDIENTS:




3 iogurts


9 cullerades de postre de sucre (3 per iogurt)


El suc d'una llimona



SOM-HI:



Barregem bé els 3 ingredients (si volem amb el túrmix), i ho posem en un túper, bol...al congelador.


Quan ho volguem servir l'haurem de treure una estona abans per poder fer boletes amb la cullera rodona o les porcions que volguem. LLESTOS!














26 comentaris:

  1. Jo hem quedo amb el delsnens, dellimona m'encanta.
    El tema de deixar comentaris, t'explico. A mi també em fa el burro i vaig consultar-li al Josep( el cafe de nit) i hem va dir que podia ser el servidor Explorer. Ara entro per el Mozilla, pero ahir vaig veure en un blog que parlaven d'aixó i vaig entrar en el que deien tenia la solució, i sorpresa! Quan Blogger et demana la conta de google i la contrasenya, just a sota i ha la casella de no tancar la sessió. Dons s'ha de treure, si esta marcada.
    No se si m'he explicat be, si no, deixem un comentari al meu blog o li comentes a la Gloria i hem paso per Farinetes i t´ho explico.
    Petonets.

    ResponElimina
  2. A casa també en fem gelats i realment quedan molt bons, aquest de llimona em sembla deliciós!!!
    Aixó que parleu dels comentaris, sembla que dóna més problemes si el comentaris son a sota de l'entrada, no te tans problemes si surt la finestreta a l'esquerra, aixó s'ha de canviar a la configuració, comentaris i allà hi ha ubicació formularis comentaris, cliqueu finestra emergent i guardar, en principi així s'ha de solucionar.
    Petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Unes propostes delicioses i refrescants per a les properes setmanes que se'ns acosten.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Jo aquest any m'he adelantat i m'he tornat boja pels gelats. Prenc nota d'aquest de cafè que em sembla ha de ser boníssim! gust intens de cafè però dolçet...ohohoh ja m'imagino les nits d'estiu degustant-lo
    Petons! ;)

    ResponElimina
  5. Yo una bolita de cada, per favor. Que buenos, si parecen de heladería de categoria.
    Besets

    ResponElimina
  6. GELATS en majúscules .. que bons son, a casa els mengem tot l'any, amb abric inclòs a l'hivern, però es ara que els de fruites son els que entren mes be. Vaig passat a veure't però acabaves de marxar. A veure si aquesta setmana passo.
    un petonas guapa!!!

    ResponElimina
  7. Las dos propuetas me gustan,pero me voy a llevar el de cafe...me encanta!
    Besets.

    ResponElimina
  8. unas magnificas bolas de helado ideal para los proximos dias Mercé
    bon cap de setmana
    miquel

    ResponElimina
  9. Bonissims aquests gelats¡¡¡ No sabria pas quin triar ja que tan el de cafe con el de llimona m'encantes:
    Petons

    ResponElimina
  10. Mercèèè! Sempre m'ha fet ganes fer gelat però no he gosat mai per por d'un resultat horrorós!
    Aquest de cafè m'ha agradat especialment! Crec que provaré de fer-lo!

    Enguany he badat i se m'ha passat el termini per a inscriure'm al concurs del Bonpreu! Pecat! Haurà de ser l'any que ve! Però, escolta, tu vés-me contant com van les coses i si et donen cap premi, eh?!!

    Una besada

    ResponElimina
  11. Guau, gelats fets a casa... una de les meves assignatures pendents que espero poder fer aquest estiu!!! Quina pinta, semblen professionals! Va directíssima a pendents artista!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  12. El gelats fets a casa són molt nutritius. M´agraden molt els sabors que has triat.

    ResponElimina
  13. No pateixis amb internet perquè ens acabarà tornant bojas, paciencia.
    M'encanta el gelat de llimona, vaig fer el cap de setmana passat i m'ha durat total la setmana, al baixar les temperatures no em venia tant de gust.
    Es veuen molt be els dos.
    Petons.

    ResponElimina
  14. Ja saps que tinc debilitat pels gelats... i tots dos em semblen sensacionals! El de cafè per descomptat, i el de llimona... encara que no sigui petita, també! ;)

    ResponElimina
  15. Mercè,
    Sóc una incondicional dels gelats.. fins i tot a l'hivern sempre em menjo. He començat a fer-ne alguns. El de llimona en prenc nota que caurà d'aquí a ben poquet. Petons

    ResponElimina
  16. Unes propostes delicioses, Mercè! Els faré tots dos, segur!!!

    ResponElimina
  17. Gràcies per les receptes tinc moltes ganes de fer gelats i només he provat de fer el de maduixes.
    Les fotos molt maques

    ResponElimina
  18. No he fet mai gelats, a veure si m' animo amb les teves receptes, que veig que dóna uns resultats boníssims!

    ResponElimina
  19. tot i que sóc un fan dels gelats de iogurt, crec que li donaria prioritat a aquest de cafè ... m'ho apunto!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  20. Jo em quedo amb el de llimona, el cafè i jo no som amics

    ResponElimina
  21. Gràcies a tots!, fer gelats és ben senzill, amb aquestes dues bases, la de iogurt amb fruita natural i la de la crema amb infusió d'algún gust com el cafè,nous,xocolata...són dues fòrmules que no fallen!A reveure.

    ResponElimina
  22. Uuuuummmmm,
    que helados más ricos nos presentas y que bonito está tu blog.

    Un saludo y buena semana.

    ResponElimina
  23. Espero que hagis solucionat el problema dels comentaris... Realment porten problemes i sap greu no poder posar-los o respondre... El problema va i be. En un mateix ordinador i navegador, ara va i passades unes hores no...

    Per exemple ara fa una estona no podia al meu propi bloc si estava al PC... i en canvi em posava a l'IPAD i si...

    També he llegit que una opció era anar a configuració dels comentaris i de les tres opcions que ofereix NO triar la de "incrustado"....

    ResponElimina
  24. Uoooooooooo m'encanten!!! Me n'apunto la recepta!!!! M'encanta el de cafè... i el de llimona, super fàcil!!!
    Un petonet!

    ResponElimina
  25. Altre cop, moltes gràcies a tots per estar per aquí!

    ResponElimina
  26. Mercè, jo m'apunto al gelat dels menuts!!! :p
    T'han quedat genials i boníssims, segur!
    Petonets!

    ResponElimina