mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 19 de juny del 2011

CASSOLETA DE CALAMARS I PATATES







Si una cosa ens agrada a casa son els calamars... són tan gustosos!. A les nenes els agrada molt aquesta cassoleta ràpida i senzilla de calamar amb salseta i patates per sucar-hi pa. No la faig sempre igual, però bàsicament es tracta dels mateixos ingredients i vario la forma de coure les patates. Normalment les faig a dauets i les fregeixo lleugerament a part en una paella per afegir-les a la cassola i que facin el xup-xup, però també es poden posar dins la cassola i cobrir-les amb aigua perquè es facin dins. Teniu el pa?, doncs apa, no ho dubteu!


INGREDIENTS: 4 persones

8 calamars petitons

1 ceba tendra gran

1/2 carbassó gros

1 gra d'all

1 cullerada de tomàquet

2 patates grosses

sal,oli


SOM-HI:

En una cassola hi posem un bon raig d'oli i hi posem el calamar a bocins, la ceba, el carbassó i l'all a trocets.


Quan el calamar és rosset i les verdures comencen a ser toves i afegim la cullerada de tomàquet.Salem.


En una paella a part fem la patata a daus i l'enrossim. L'afegim a la cassola i hi afegim una mica d'aigua. Deixem que faci el xup-xup tot junt i deixem reposar una estona. LLESTOS!

18 comentaris:

  1. bo bo bunisim Mercé
    bona setmana
    miquel

    ResponElimina
  2. Tinc un sopar per la revetlla i aquesta es una bona idea per fer!!!
    M'encanten els calamars.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. I tant que ja tenim el pa!! Mols suculenta aquesta cassoleta, sense dubte! Petons

    ResponElimina
  4. Quan dius que tornes a fer la cassoleta que vindré amb una barra de pa? Ha de ser ben bona, les teves nenes tenen molt bon gust!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Un plat boníssim!!!!!!!!!!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  6. Un plat unic i exquisit. Que bó Mercé, no m'extranya que a les teves filles els hi encanti.
    Petons

    ResponElimina
  7. El pa és imprescindible per degustar com cal aquesta cassoleta tan deliciosa!

    ResponElimina
  8. M'agrada molt...no no.. moltíssim...
    petons

    ResponElimina
  9. M'encanten els calamars! Jo tinc una recepta pendent amb sèpia!

    Ja us han cridat per a l'acte de lliurament de premis del Bonpreu?

    Besets!

    ResponElimina
  10. Deu n´hi do...jo amb aquesta cassoleta hi poso quilos amb tant de pa per sucar. A mi també m´agraden molt els calamars.

    ResponElimina
  11. Quina cassoleta més re-que-te-bona!! Els plats de "platillo" o de sucar pà ens agraden molt a casa. Aquest el trobo molt pràctic perquè cundeix per a molta gent! Petonets.

    ResponElimina
  12. Que buenos!No te diria que no,a esta cazuelita.
    Besets.

    ResponElimina
  13. Que rica cazuelita. Y llevas razón a coger pan y sopar.
    Besets

    ResponElimina
  14. Fem un mos Sión

    Una cassola deliciosa per sucar-hi força pa
    Petons

    ResponElimina
  15. A mi les patatones m'agradem més fregidetes i afegides, però vaja que me les menjo de les dues maneres hehehe

    ResponElimina
  16. Què bons els calamars! M'has fet la boca aigua!

    ResponElimina
  17. Mercè,
    Fas bé d'avisar que cal portar pa, seria una llàstima fer curt i que quedés salseta al plat.
    No m'estranya que agradi tothom. Boníssim.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina