mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 3 d’abril del 2012

TRUITA DE XAMPINYONS I ALLS TENDRES


Avui us presento una d'aquelles receptes tan "de casa", senzilla i fàcil que sempre honora el món de les truites. Si en son de bones i "resultones" les truites, eh?...Més d'un cop i de 2 ens han solucionat un sopar improvitzant amb el que teniem per casa oi?. Aquesta però va ser premeditada amb 2 ingredients que m¡agraden amb bogeria: alls tendres i els meus estimats xampinyons. Espero us agradi!
INGREDIENTS:
Un manat d'alls tendres
una safata de xampinyons
ous
oli,sal
SOM-HI:
Netegem els alls tendres de les seves pells i tallem a bocins.
Netegem els xampinyons i tallem a bocins o a làmines.
En una paella hi posem un raig d'oli i hi saltegem els alls i els xampinyons.
Quan són tovets ho aboquem en un bol amb els ous batuts i després ho abocarem a la paella ben calenta.
Fem la truita volta i volta i llestos!, BONÍIIIISSIMA!

10 comentaris:

  1. I tant, boníssima!!!! les truites un gran invent!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Ets la meva mestra!! Espero veure la mona, no te la saltaràs oi?

    ResponElimina
  3. Totalment d'acord: una truita per gaudir a la taula!

    ResponElimina
  4. Dons jo,per separat si que les he fet, pero els dos ingredients junts, mai....ho provaré...
    Petonets.

    ResponElimina
  5. I tant que m'agrada, Mercè! Et diré més, és una de les meves truites preferides, la d'alls tendres, i si l'acompanyes amb xampis ja és perfecta, amb una cerveseta.. ja m'hi trobo... hi hi. Petons!

    ResponElimina
  6. La truita amb alls tendres és icònica per a mi, entre el sorollet de batre els ous que trobo hipnòtic i la oloreta d'alls tendres... de llàgrima :)

    ResponElimina
  7. Quina truita tan bona!! Mai l'he tastat però no trigaré gaire a fer-la... te una pinta genial!!

    ResponElimina
  8. Buenisima!La tengo prevista para esta noche,mi padre esta mañana me ha traido del secano un buen manojo de ajos tiernos...estan de muerte.
    Besets.

    ResponElimina
  9. A mi m'encanten les truitetes d'allets tendres... i si hi afegim alguna coseta com xampis o espàrrecs o cues de gambetes o pesols...

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  10. I que rebones son les truites!!!!
    Totes m'agraden, però els alls tendres amb xampis o carxofes.....Bonissimes
    Petons

    ResponElimina