mousse de coco

mousse de coco

dilluns, 22 de febrer del 2010

CAKE DE CAFÈ , NOUS I PANSES


Aquest cake,és senzill de fer i és molt adeqüat per acompanyar un cafè a mitja tarda o bé per fer un esmorzar a mig matí...us animo a provar-lo, entra molt bé!!!

INGREDIENTS:
*150 gr de farina
*125 gr de mantega
*75 gr de nous(1 got)
*75 gr de panses
*6 cullerades de suc re
*3 culleradetes de llevat
*4 cullerades de cafè soluble
*3 ous

SOM-HI:
Treballem la mantega amb el sucre fins que estigui cremós. Afegim el cafè i els ous un rera l'altre. Finalment hi posem la farina amb el llevat barrejats. Seguidament afegim les panses i les nous trocejades. Untem el motlle de cake amb mantega i l'enfarinem lleugerament("encamisem")i hi posem tota la massa. Coem al forn uns 45 minuts.
JA HO TENIM!

5 comentaris:

  1. Mercè,

    Benvinguda al món dels blocs. Em fa molta il·lusió que t'hagis animat a "destapar cassoles", així nosaltres també podrem veure què hi ha a dins i compartir-ho!!!.

    T'enllacem al nostre bloc, així et podrem visitar tot sovint!.

    ResponElimina
  2. Estic molt contente d'iniciar aquest blog i que m'hagueu fet els primers comentaris. Sou força "culpables" de DESTAPANT CASSOLES, aixi que us en faig partíceps.GRÀCIES AMICS!

    ResponElimina
  3. Hooooola què tal! Tens un bloc mooolt xulo.

    ResponElimina
  4. Gràcies Cuina Vermella!m'han parlat molt del vostre blog i em fa molt contenta la vostra benvinguda, espero seguim en contacte.A REVEURE! MERCÈ-destapant cassoles.

    ResponElimina
  5. Hola Merçe

    crec que el contacte que hi ha al meu blog no acaba de funcionar bé del tot..... i no hi tinc cap mail teu.....
    et deixo aquesta nova adreça: sthilariblog@gmail.com i t'agrairia que tornessis a intentar-ho

    gràcies i disculpa
    alfons

    ResponElimina