mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 28 de febrer del 2010

MOUSSE DE MADUIXA


A quin nen no li agrada un postre de cullereta, fresc i amb gust de maduixa?, segur que no a tots però sí a la majoria.Si a més a més és fàcil de preparar..."no hase falta desir nada más"...

INGREDIENTS:per a 6 terrines
*100 g de maduixes
*100 llet condensada
*1 bric de nata
*suc de mitja llimona

som-hi:
barregem el suc de llimona amb les maduixes i triturem.Hi afegim la llet condensada i la nata muntada poc a poc perquè no es baixi.Posem en copes o terrines i guardem a la nevera entre 2 i 3 hores.Decorem just abans de servir amb virutes de xocolata,boletes de colors,nata,fulles de menta,gelatina de maduixa...com vulgueu!

19 comentaris:

  1. Ei, que jo ja no sóc cap nena i també m'agrada la mousse de maduixa, eh?.

    ResponElimina
  2. Qui diu que no ets cap nena?..una nena GRAN com jo,com qualsevol de 40, 50, 60, 70...

    ResponElimina
  3. EIIIIIIIIIIIIIIIII!!!,GRÀCIES JOSEP!ESTAVA MIRANT EL BLOG I DE COP I VOLTA..SORPRESA!UNA ABRAÇADA I GRÀCIES PEL TEU AJUT!

    ResponElimina
  4. Acabo d'entrar al teu blog per primera vegada i me n'he fet seguidora. A més de casualitat veig que tens aquest mousse de maduixes i jo estic buscant alguna cosa per fer amb unes maduixes que m'han sobrat, el mousse és una bona opció.

    ResponElimina
  5. Hola Mercè!
    Et deixo aquest comentari per fer-te saber que t'hem afegit a la secció del nostre bloc, que es diu Olleta de verdures.

    Allà tenim un apartat (la Gastrosfera.cat) on posem tots els blocs de cuina escrits en català. La Isabel, de la Cuina de la Isabel, ens ha fet saber que havies creat el teu fa poc i t'hi hem afegit.

    Si no et fa gràcia ser-hi, ens ho dius si us plau. No ens agrada tener-hi gent a disgust! ;-)

    ResponElimina
  6. Hola Mercè!! :) Gràcies pel teu comentari al meu blog!! No et coneixia i veig que m'he perdut un munt de bones receptes! :)
    Per cert, als petits i no tan petits crec que aquestes mousse de maduixa ens encanta! ;)
    Fins aviat!

    ResponElimina
  7. Gràcies Cristina!,de fet jo vaig fer aquesta mousse també per aprofitar unes que em sobraven...és lleugera i passa molt bé!Espero seguim en contacte!.A REVEURE!

    Ara mateix he entrat a OLLETA DE VERDURES i és molt interessant tot el què hi expliqueu.I tant que podeu posar el meu blog!,de fet us ho agraeixo ja que tot just m'estic donant a conèixer.Penso seguir-vos de d'ara mateix!A REVEURE!

    Estic contenta de conèixer persones interessades en la cuina i gaudir del fet de compartir-ho com tú.Sí,aquesta mousse em va agradar fins i tot a mí que no sóc molt "fan" de les maduixes...Gràcies pel comentari!A REVEURE!

    ResponElimina
  8. Hola Mercè,
    He entrat per primera vegada al teu bloc i m'ha agradat molt i molt.
    Endavant, i aquest mus és molt bo.
    Salut,

    ResponElimina
  9. Hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    He trigat moot a donar-te la benvinguda, he esta molt liada.
    Estic molt contenta que t'hagis animat a fer el teu blog, com diu la Glòria així ens podràs ensenyar totes aquestes receptes tan bones que fas.
    Ara ja ets una més de la colla blocaire, ole!!!
    De moment, veig que has començat amb molta energia, ànims i molta sort!!!
    Aquesta mousse ara que trobem maduixes tot l'any és una recepta ràpida fàcil i mooooolt bona, "no hase falta desir nada más" :)

    ResponElimina
  10. Carme,moltes gràcies.Acabo de fer el "xafarder"al teu blog i t'hi he deixat comentari.M'ha agradat molt!.La veritat és que estic molt contenta que us interesseu per les receptes del blog.Vosaltres teniu un nivell "altíssim" i per a mí és molt valuós que hi entreu.Espero seguim en contacte.

    ResponElimina
  11. Gemma,gràcies!,ja et vaig comentar que la cuina sempre m'ha agradat però que la reposteria em feia respecte fins que després de la coca de iogurt i la de formatge la Glòria em va donar l'empenta amb un motlle i una muntadora de nata.Després vaig descobrir el teu blog i...SOM-HI!,he començat a fer coses que mai hagués imaginat.(et sona el pastís de préssec de l'encapçalament?...)Una abraçada!

    ResponElimina
  12. Hola Mercé; Benvinguda en aquest món de "destepar cassoles" s'ha de fer d'aquesta manera per que es pugui veure el que es cou a dins i sentir totes les olors que porta... bé de moment; no hase falta desir nada mas :-D Benvinguda Mercé i amb aquestes maduixes com a mousse, bona targa de presentació :-D Josepb.
    -Menja de bacallà-

    ResponElimina
  13. Gràcies Josepb!m'ha fet molta il.lusió que entressis al blog.Cada comentari és una pila recarregada d'il.lusió per a mi!A REVEURE!

    ResponElimina
  14. Hola Mercè, acabo de descobrir el teu bloc i m’agrada’t molt, benvinguda al mont del blocaires, aquesta mousse deu esta molt bona, pels grans també hoy.
    Petons

    ResponElimina
  15. Hola Mercè, t'he trobat per casualitat i m'he enganxat, em faig seguidora per no perdre'm mes receptes. Petons

    ResponElimina
  16. Fem un mos: moltes gràcies pel teu comentari,sabia de vosaltres per la Gloria i el Josep i ja m'havia mirat varies vegades el teu blog ja que el considero molt interessant.Ara que estic "estructurant" el meu us poso als meus blogs per accedir-hi més ràpidament.A REVEURE!

    Carmen: estic molt contenta de com està anant el blog, no m'esperava tants comentaris de blocaires tan experimentats/des i blogs tant elaborats.Moltes gràcies pel comentari, m'ha agradat moltíssim Dulces Bocados!

    ResponElimina
  17. Ondia!! una mica més i sóc l'últim a donar-te la benvingudaa la glogosfera culinària,... veig que has començat amb molta empenta i amb receptes super atractives, com aquesta mousse de maduixes, magnifica!!
    felicitats, ja ens anirem trobant sovint

    ResponElimina
  18. Gràcies Alfons!,espero seguir en contacte i seguir gaudint de les teves "súper"-receptes!A reveure!

    ResponElimina
  19. Estàs feta tota una bloggera.
    No pares de publicar, de cuinar i de fer-nos venir la saliva a la boca.......boníssim el mousse
    Gràcies pels teus comentaris i les adreces de llocs interessants.
    Ens veiem. Petons

    ResponElimina