mousse de coco

mousse de coco

dijous, 27 de maig del 2010

CARGOLETS DE TRUITA



Una recepta fàcil i divertida per a menjar de forma informal, que admet versions molt diferents.

SOM-HI:

Fem una truita fina i plana, la deixem refredar i la farcim amb una llesca fina de pernil dolç i uns talls finets de formatge tendre, emboliquem i tallem a llesques.

També podem farcir-la de formatge i sobrassada, de formatge cremós i gambes, de formatge fresc i nous picades, de formatge cremós i espinacs...imaginació i cargolets de truita de tota mena!


16 comentaris:

  1. No sé si tendré tants de vespres devora el mar per menjar-me tots aquests plats que ens prepares.

    Una besada

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada molt la truita amb sobrassada, així que puc tastar aquests cargolets i gaudir-ne.

    Si que són ideals per compartir. :)

    ResponElimina
  3. Neus,per sopar, per picar en una tarda informal...divertit i senzill.

    Xisca, i tant que sí!, es tracta d'escollir i anar fent...je,je, gràcies pel comentari!

    Starbase, gràcies maco!, tinc problemes amb el teu blog!!!, quan clico des d'on sigui em diu que "no ha trobat" amb una plana en anglès...EM FA MOLTÍSSIMA RÀBIA!,no sé si la gloria del cafè de nit t'ho ha comentat.Algú més t'ha dit si també li passa?.A veure si podem solucionar-ho, m'emprenya perdre'm els teus posts!a reveure!

    ResponElimina
  4. fàcil, ràpida i original

    bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Marcè,
    Em sembla una idea molt simpàtica i que tal com bé dius admet tantíssimes posibilitats.
    Bona!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Molt bona idea per fer aperitius !!.
    Graciès !
    Petons
    Sara

    ResponElimina
  7. jaja! quina bona idea! i és que sempre em sorprens amb variacions de plats coneguts però presentats d'una manera molt atractiva per un sopa informal amb amics!
    Gràcies per les idees Mercè!

    ResponElimina
  8. Una idea genial per un sopar informal, fent las amb diferents farcits. Queda anotada
    Molts petons

    ResponElimina
  9. Holaaaa!!!
    Mmmmmm! Que bo! Quina bona pinta! Estas feta una bona, MOLT bona cuineraa! Jeje! Espero que demà ens veiem!! Petons, abraçades i més petons a tots! Records a la Ona, la Laia i la Bet, recordalsi que són les millors cosines que algu pot tindre! Records tambè a l'Albert i mil petons per tu guapaaa!
    Maria

    ResponElimina
  10. Ei maria, suposo deus estar fent
    nonetes...Estic molt contenta que vinguis demà a casa amb mi, l'albert i les cosines,si ho vols podem fer alguna coseta a la cuina!,ets una neboda fantàstica!!!un petonet rodonet.

    Lídia: tú ho has dit, bon cap de setmana!

    Manel, a les nenes els va fer molta gràcia, tot el que entra pels ulls, normalment, entra bé!

    Joan i Sara, gràcies per passar per aquí!a reveure.

    Gemma, sempre és un plaer fer coses originals si els teus i persones com tú ho aprecieu i us agrada!,gràcies pels teus comentaris guapa!

    Fem un mos, ja ho veieu, les presentacions divertides m'agraden molt!

    ResponElimina
  11. Et diré el que dirien les meves filles: quina monada!

    ResponElimina
  12. Visc a la cuina, je,je, les meves si fa o no fa van dir el mateix...a vegades parlen per nosaltres,oi?a reveure!

    ResponElimina
  13. De vegades els plats més senzills són els que més triomfen, fantàstic pels nens.

    ResponElimina
  14. Jo aquesta la tinc en versió crep, fan molta patxoca i no duren res!

    ResponElimina
  15. Cristina, surfone, exacte, el que entra pels ulls cau ràpid a nens i no tant nens, la presentació maca o divertida és important!

    ResponElimina