mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 19 de maig del 2010

MAGDALENES DE SOBRASSADA I DE SALMÓ



Us proposo una altra recepta de Mercè Rovira que admet diferents versions. Ella va fer aquestes magdalenes amb tonyina i eren boníssimes, però també va esmentar el salmó i la sobrassada...així que som-hi!, les vaig dur a casa uns amics i tan als grans com als petits els van agradar molt. Queden molt suaus i "entren" fàcilment perquè són lleugeres.Aquí teniu la recepta.




INGREDIENTS: (16-18 unitats)


4 llaunes petites de tonyina/100g de sobrassada/1 sobret de salmó fumat/


50 g tomàquet fregit(unes 2 cullerades)


60 g nata líquida


4 ous


100 g formatge ratllat


sal,pebre,herbes provençals(jo vaig posar orenga).


1 culleradeta petita de llevat




SOM-HI:


Batem els ous, afegim la nata, el tomàquet,el formatge (jo el ratllo al moment d'un troç de formatge tendre), la sal, pebre i l'orenga o herbes provençals, la punta de llevat i finalment el farcit(sobrassada o tonyina o salmó a bocins) i barregem bé. Omplim els motlles de silicona i enfornem a 200º uns 15-20 minuts. JA LES TENIM!

22 comentaris:

  1. Ho he llegit tres cops cercant la farina jajaja!

    Bé, vig que són magdalenes per la forma, oi? A mí personalment m'agraden molt aquest tipus de preparacions

    :)

    ResponElimina
  2. Starbase: busca, busca...efectivament són salades i sense farina, "magdalenes" només la forma, ja es podrien dir flams, pastissets...a reveure oscar!

    ResponElimina
  3. carai! unes magdalenes salades! fa temps que tinc ganes de fer-ne però no m'acabo de decidir...i sense farina?...curiós!

    ResponElimina
  4. M'han encantat totes dues versions, així que ja les tinc apuntades ;-)) Gràcies.
    Petonets

    ResponElimina
  5. Uff!!! a casa agrada molt la sobrasada, ja estan a la llista d'espera per preparar-les.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Torno a ser aquí, no sabia que eres seguidora meva, pensava que veies les meves publicacions quan visitaves altres blocs, pero ara he vist la meva finestreta al lateral.
    Graciès

    ResponElimina
  7. Hola Mercè, ahir ens va presentar la Gloria i avui he vingut a xaferdejar per la teva cuina!!!
    Aquestes magdalenes han de estar boníssimes!!!!!

    ResponElimina
  8. HOLA MERCÈ, GUAPA TU

    QUE BONES, EN PRENG NOTA DE LA RECETA

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  9. Que originals, han de ser gustosíssimes! Gràcies per la recepta!

    ResponElimina
  10. Gemma:de fet son semblants a un "pastís" o "terrina" o flam salat,per això no duu farina.Són molt lleugeres. Jo m'inclino per les de sobrassada...a reveure!

    Carmen: si les fas em dius què tal,eh?

    Neus: et tin controlada...je,je.Ja ho he constatat que t'agrada la sobrassada, a mi sempre que sigui calentona m'agrada moltíssim.Si les fas t'agradaràn!

    Xaro: m'alegra veure't per aquí, jo també he fet el xafarder per el teu raconet i ja et tinc a la llista.Són bones, bones...

    Susanna: a veure què me'n dius!

    Visc a la cuina: al no tenir farina queden molt suaus i amb potència del farcit que li poses.

    ResponElimina
  11. Aquests flamets salats m'encanten i els farcits els trobo tots molt encertats. Ideals per un aperitiu de soprendre els convidats ;)

    ResponElimina
  12. Tinc uns amics mallorquins que la propera vegada que vinguin per casa a sopar els hi prepararé les de sobrassada... segur que serà una bona sorpresa per a ells
    Una abraçada

    ResponElimina
  13. Ja las he imprès! aquest cap de setmana las faig.
    Petonets

    ResponElimina
  14. Molt bona pinta! Jo vaig fer fa poc unes magdalenes salades amb olives i pesto i pebrot, les penjaré aviat! però no van quedar tant bones com pensava. Aquestes me les menjaria ara mateix, i mira que acabo de tornar de dinar!Ptns!

    ResponElimina
  15. Gemma: això mateix, són un bon entrant...o un bon sortint...i fan quedar molt bé!

    St Hilari: bona idea, serà un entrant lleuger i gustós que els agradarà si són del país de la sobrassada!

    Maria: please, digue'm com t'han anat aquestes magdalenes quan les facis!

    Marta: jo en vaig fer unes de semblants més grans amb formatge, pernil dolç i olives que vaig titular com a flams i van quedar també prou bones. Les teves són molt atrevides!!Ens veurem a Artero el dia 8?,ja diràs!a reveure!

    ResponElimina
  16. Ara no sé quina triar, si sobrassada o salmó, i si faig una de cada?

    ResponElimina
  17. Gloria: quan te les faci (si no les fas tú abans) les farciré de les tres coses i d'algun invent més...formatge, anxoves, pebrot vermell...

    ResponElimina
  18. Avec ce que tu as mis dedans, tes magdalenas doivent être délicieuses.
    A bientôt.

    ResponElimina
  19. Nadji: merci beaucoup, elles sont très bonnes! au revoire!

    ResponElimina
  20. Deuen estar molt bones, les puc copiar???

    ResponElimina
  21. Feu unes coses magnífiques. Ma'grada molt visita-vos

    ResponElimina
  22. Una pregunta...jo tinc entès que el llevat necessita el gluten per "treballar"...per tant...per què cal llevat aquí si la recepta no duu farina? Vull provar de fer la recepta. Gràcies!

    ResponElimina