mousse de coco

mousse de coco

divendres, 14 de maig del 2010

MINI-SAVARINS DE XOCOLATA



Per si algú vol fer una coca de xocolata súper esponjosa i facil de fer aquest cap de setmana, aquí us deixo aquesta recepta que vaig comentar per Sant Jordi i que també és de Mercè Rovira. Bon cap de setmana a tothom!
















INGREDIENTS:

4 ous

1 got de llet

1 got de sucre

1 got d'oli de gira-sol

1 got de "paladín"

1 got de farina

1 rajolí de cointreau o grand marnier (opcional)

1 sobre de llevat

(si es vol es poden posar nous)



SOM-HI:

-Barregem tot amb la batedora començant per als ingredients líquids.(A mi la farina m'agrada tamisar-la mentre l'afegeixo a la massa, passant-la per un colador fi)

-Enfornem a 180º al mig del forn uns 60 minuts,però depèn de cada forn!(vigileu una estona després que s'hagi inflat i punxeu per assegurar-vos que està cuit)

-Aquesta coca queda millor d'un dia per l'altre.


BON PROFIT!!!

27 comentaris:

  1. Mercè,
    estàs molt treballadora, i totes les receptes me les vaig apuntant a la llista de pendents, estic saturada!!! M'agraden molt les teves propostes. Ens veiem dimecres

    ResponElimina
  2. Xocolataa!!! m'agrada Mercè, estic buscant postres, i plats per aquest cap de setmana que tindré un altre cop la casa plena d'adolescents afamats apunt per buidar despensa i nevera, la tindré en la llista.
    Bon cap de setmana per a tu també.

    ResponElimina
  3. jaja! avui estem xocolateres, eh?!?! quina bona pinta!
    Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  4. Tinc un amic savi que sempre que ha de triar postres demana el que tingui més xocolata...seriòs candidat habemus :))

    ResponElimina
  5. Que macos tan petits!!! I que bons de xocolata ;-))
    Petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
  6. Boníssim!!!! no hi ha manera de fer dieta amb vosaltres :(
    Petonets

    ResponElimina
  7. Bon cap de setmana Mercè, gràcies per deixar-nos aquests mini pastissets tant bons. PEtons.

    ResponElimina
  8. Molt bona opció fer-los en format individual, així sempre en tens un a punt per quan t'entra el cuquet de xocolata ;)

    ResponElimina
  9. Quina cucada!! :) Una delícia aquests pastissets de xocolata.
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  10. Cristina: gràcies cristina, això és mutu!fins dimecres!

    Neus: doncs segur que triomfen!, si ho fas fes-me "5 cèntims" de com ha funcionat,eh?a reveure.

    Gemmota: és que la xocolata és la xocolata...fins i tot els que som de salat ens deixem seduir per un bon postre de xocolata...

    Starbase: el que en sap...en sap. El teu amic no s'equivoca...;)

    Carmen: és un motlle de silicona rectangular on n'hi ha 6. Quan el vaig veure no em vaig poder resistir!A les meves amigues els va agradar moltíssim i TOTES m'han demanat la recepta.És una recepta molt agraïda per bona i senzilla.

    Maria: je,je, és impossible fer dieta i seguir blocs!!!jo des que el tinc crec que m'he engreixat...(visca la "grasilla" consentida!)

    Cuina vermella: presentat així és una temptació,oi?

    Gemma: exacte, i a més fins i tot més fàcil de dur d'un lloc a l'altre, poses en un túper alt i fet!

    Mercè: la veritat és que sorprèn l'esponjositat i el resultat amb una recepta tant senzilla!

    ResponElimina
  11. Explicada així, no sembla difícil... Jo soc una mica "torpe" pels postres i sumat a que no soc gaire de dolç, fa que practiqui poc.

    ResponElimina
  12. ONA LAIA BET I GLORIA: Som nosaltres!I ara ens menjariem un d'aquests deliciosos pastissets!!!!!!!!MUACK!

    ResponElimina
  13. fàcil i boníssima. Me l' anoto per fer-la aviat

    ResponElimina
  14. Mercè estas feta una gran professional d'els blogs de cuina.
    Quina producció .........
    Es nota que la xocolata, ens xiflà a tots.....
    Boníssim......

    ResponElimina
  15. Hooolaa!!!
    Com estem?
    Nosaltres be! Si que tinc ganes, de probar algun dels teus plats, encara que ja n'he probat alguns! Quina bona pinta que fa tot!! Al final m'he decidit per aquests minisavarins! Perquè a mi com ja saps M'AGRADA MOLT LA XOCOLATA!!
    Tinc ganes de veureus!!! Ja quedarem, però primer he de mirar la meva agenda he!! Que estic molt ocupada! Es broma, ja ho saps, quan vulgis truca i quedem, que jo per vosaltres estic lliure SEMPRE!
    Fins aviat!!!
    Marieta

    ResponElimina
  16. Ricard: no t'ho pensis 2 cops, comença per la típica coca de iogurt com la majoria hem fet o bé per aquest, quan vegis que bé que surt t'animaràs a fer-ne més!

    ResponElimina
  17. EI NENES!,QUÈ FEU AMB LA GLÒRIA?...je,je, que trapelles sou les 4...no us preocupeu, tenim pendents aquests pastissets i un pastís d'aniversari!un petonarro!

    Anna:No et decebrà,ja em diràs!a reveure,

    Isabel:gràcies guapa, espera a tenir una mica més de temps per al teu blog i veuràs si hi veurem moviment...Visca la xocolata!aquests pastissets són un vici!

    Marieta: quina il.lusió em dona veure't per aqui!,de debò et dic que un dia quedem i fem alguna recepta juntes,ok?, i aquests pastissets els farem per berenar.Un petó nevodeta!!

    ResponElimina
  18. una cucada de presentacio.. aixi en petit format sembla de restaurant de incomptables forquilles ...
    Una abraçada

    ResponElimina
  19. StHilari: gràcies alfons, aquests mini-motlles de savarín em van "atrapar"...els vaig trobar a ARTERO- Barcelona.N'havia vist molts però no com aquest!a reveure!

    ResponElimina
  20. Quina preciositat de pastissets! Com dirien les meves filles: quina monada! Me'ls apunto per fer avui mateix!

    ResponElimina
  21. Jo agafava un ara mateix, llàstima que és dilluns i ja no em toquen aquests pecats, però apuntem pel pròxim cap de setmana.
    Muas!

    ResponElimina
  22. HOLA MERCÈ, GUAPA TU

    UNS PASTISSETS MOLT BONS, HUMM. PRENG NOTA DE LA TEVA FORMULA

    PETONETS SUSANNA

    ResponElimina
  23. visc a la cuina: digue'm què tal et va!,a les nenes segur els encanta.

    Gemma: doncs apa!no te'l deixis perdre que t'agradarà!

    Susanna: ja em diràs que tal!a reveure!

    ResponElimina
  24. Nena quina pinta aquests pastissets! No m'imagino la textura, son humits tipus brownie? Que macos tant petitons!
    Apa! Visca el Barça! i visca Catalunya! Quin cap de setmana!
    PD: Els nens: Meus, son 2, l'altre és un amic habitual en els partits del Barça
    Una abraçada

    ResponElimina
  25. Marta: sí, queda semblant a un brownie, com una mica cru...boníssim!.Quina tarda més xula per a viure-ho amb els nens, oi?, vam gaudir tots!(encara bo de les alegríes del futbol...)

    ResponElimina