mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 11 de maig del 2010

DOLCES MOSSEGADES




Seguint amb receptes senzilles us presento aquest postre que no té gaire el.laboració però que no per això li treu ni vistositat ni gust. A casa va agradar força, espero us animeu!

INGREDIENTS:
1 paquet de pasta de full
formatge cremós
melmelada a gust (vaig posar d'albercoc)
maduixes o altres fruites per complementar.

SOM-HI:
tallem la pasta de full en porcions més o menys rectangulars de forma que en algún motlle petit hi podem posar la porció de pasta on les puntes surtin per fora i poguem enfonsar una mica del mig per poder omplir-ho després.(evidentment ho podem fer amb motlles de tartaleta com correspòn o de la manera que volgueu, a mi em va fer gràcia fer aquesta forma com de cistellet).
Punxem les porcions amb una forquilla per no perdre la forma i si volem una "piloteta" de paper d'alumini dins. Enfornem a 180º uns 10-12 minuts, retirem el paper alumini i coen 5 minuts més. Treiem del forn i un com refredat posem al plat i omplim amb unes cullerades de formatge cremós i de melmelada. Acabem la presentació amb fruitetes, fulletes de menta...imaginació i endavant!

24 comentaris:

  1. Sencill però molt bo!!! jo vaig fer un de semblant que encara no tinc publicat amb melmelada de gerds.
    Ptns

    ResponElimina
  2. Neus: devem estar les dues sobre el bloc, perquè encara estava posant les fotos que m'ha entrat el comentari!!je,je, gràcies per passar per aquí, doncs ja espero el teu postre!a reveure neus!

    ResponElimina
  3. Uau! fà uns dies que no passo per la teva cuina i em trobo tres de noves. El postre és veritat que la pasta de full ens dona mil opcions. L'arróa m'agradat la forma de presentar-ho i els bunyols sense comentaris.
    Muas!

    ResponElimina
  4. Aquestes receptes són les millors!!! fàcils i boníssimes!!
    Petonets

    ResponElimina
  5. Potser senzill, però bo ho és moltissssimmmm
    Petonets

    ResponElimina
  6. ale, quin postre més senzill i resultón! gràcies per donar-nos idees! Espero fer algun dia jo mateixa pasta de full, però de moment en compraré una de pre-fabricada i provaré aquests pastissets!

    ResponElimina
  7. Uep, és molt senzill però molt bo!
    Em pareix una idea estupenda i he pensat que, per ventura, amb una mica de gelat també podrien quedar força bé.

    No trobes?

    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Una combinació delicosa i senzilla, com a mi m'agraden. I la presentació queda molt vistosa!

    ResponElimina
  9. A mi també m'ha agradat la combinació...molt bona.
    petons

    ResponElimina
  10. GEMMA: gràcies guapa,és veritat, la pasta de full tant per dolç com per salat!.Prova els bunyols!a reveure gemma.

    maria:si noia, però també m'agrada la cuina elaborada...depèn del moment.A reveure!

    Starbase: això mateix,"resultón".

    Carmen: no per ser senzilla una recepta no ha de ser bona,oi?,a reveure!

    Gemmota: gràcies!, la pasta de full diuen que és una mica complicada de fer, però segur tú la faràs boníssima i ben aviat la veurem per al blog!a reveure.

    Xavier: contenta de retrobar-te! doncs sí que es bona idea!l'agafo!a reveure!

    Gemma: potser la presentació promet més que el que de debò és...però és bo i a casa va tenir una bona rebuda.A reveure!

    Núria: gràcies, queda molt dolcet però no empalagós.A reveure!

    ResponElimina
  11. Quina coseta més bonica, amb el formatge, la melmelada i les fruites! M'agrada!

    ResponElimina
  12. I per fer-ho com a aperitiu, amb melmelada de tomàquet, què tal?. Com tu dius, imaginació i endavant!

    ResponElimina
  13. Visc a la cuina: es pot fer moltes variacions...anima't.

    glòria: no he provat mai la melmelada de tomàquet però si tú ho dius ha d'estar bo!.Com a aperitiu ho faré en versions salades...ja en parlarem...se m'acudeixen un munt d'idees...

    ResponElimina
  14. ostres espectacular i facilíssim! M'encanta!

    ResponElimina
  15. Marta: merci marta! ja ho veus, les coses fàcils no han de ser lletges o amb poc gust oi?fins el 19!

    ResponElimina
  16. Mercè ets la dona de les tres tes ( com en Guardiola) : talent , treball i ....???? Ara no puc recordar la tercera però podria ser , ttttcreativitat, je, je....

    M'ha agradat molt.

    Una abraçada

    ResponElimina
  17. Mercè, això és una recepta molt resultona! I a més a més, és molt atractiva a la vista. ;)
    Petons!

    ResponElimina
  18. Doncs si, unes postres super senzilles i d'aquelles que quan surten a l'escena de crim en un plis plas ja no en queden proves. T'han quedat molt bé! Una abraçada

    ResponElimina
  19. dolçes mossegades... plenes de bons sabors... i amb un 10 en preserntació
    Una abraçada

    ResponElimina
  20. La presentació és una canya: semblen ous ferrats :-O

    ResponElimina
  21. Xisca: je,je!... això de comparar-me amb en Guardiola és tota una comparació,eh?...m'ha agradat molt el teu comentari,i això de les tres T.uNA ABRAÇADA.

    mERCÈ: resultona, aquesta és la paraula!

    Guspires: aquesta comparació policíaca està molt ben trobada!una abraçada!

    StHilari: gràcies Alfons!a reveure!

    Surfone: estic contenta de veure't per aquí!, no ho havia pensat que s'assemblen a ous ferrats, ves per on tens raó!...a reveure!

    ResponElimina
  22. Que fàcil i bona!!! Mereix un visca!!

    ResponElimina
  23. Cristina: doncs d'acord...VISCA!!! I GRÀCIES!!!

    ResponElimina