mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 2 de maig del 2010

BUNYOLS DE CARBASSÓ






Aquests bunyols els vaig fer un migdia que no tenia gaire temps i us ho recomano per a fer un primer ràpid quan no tingueu ganes de cuinar gaire o no tingueu temps!

INGREDIENTS: 4 persones aprox.
3 carbassons mitjans
2 cebes tendres petites
1 ou
3 cullerades de farina
sal i un granet d'all.


SOM-HI:
Amb un ratllador groixut ratllem el carbassó i les cebes en un bol, afegim la sal, el granet d'all tallat i la farina a cullerades perque es vagi incorporant. Finalment l'ou batut. Barregem fins que quedi una pasta lligada i en oli ben calent anem posant cullerades de la pasta que coem per una banda i per l'altra. Retirem i deixem sobre paper de cuina. Si en comptes de carbassó posem pastanaga o patata tindrem 2 variacions més de bunyols!



18 comentaris:

  1. Uau!
    Quins bunyols i quin coloret que tenen. La veritat és que semblen deliciosos!

    Una besada!

    ResponElimina
  2. M'han recordat uns bunyols d'albergínia que feia me àvia... però amb carbassó encara han de quedar més bons i són més ràpids de fer. M'ho apunto!

    ResponElimina
  3. Mercè,
    Una solució ràpida, fàcil i que pots adaptar als gustos de tothom en funció de la verdura que hi posis.
    Salut.

    ResponElimina
  4. I pensar que de petit no m'agradava el carbassó. Una molt bona proposta :)

    ResponElimina
  5. Molt bona pinta!!! amb el que m'agrada el carbassó!

    ResponElimina
  6. Que bons , que han de ser Mercè. La veritat és que he pensat que poden ser una bona opció per dur per a dinar quan anam a la muntanya.

    Una besada

    ResponElimina
  7. Que bons aquests bunyols! Aquesta és el tipus de receptes que penso fer durant un dies perquè amb tant de dolç els meus nivells de sucre crec que ja estan aun màxim astronómics.
    Una abraçada Mercè.

    ResponElimina
  8. Xavier:tot el que és verd, a la cuina llueix!

    Marilou: exacte, ràpid i bons!

    Gemma: aquí està la gràcia de la recepta, que la forma de fer-los és molt ràpida.

    Manel:això mateix,cadascú els pot fer amb allò que més li agradi, o combinar-ho...

    Starbase: i quantes coses no ens agraden de menuts i després si...o a l'inrevés.Doncs els de carbassó són els que trobo queden més bons!

    Marta: si t'agrada el carbassó proval's, estan fets amb un moment i amb la ceba tendra ja estan definitius!

    Xisca: ben pensat perqu'e es poden menjar tant calents com freds.

    Gemma-guspires:je,je...sense ser de dieta segur que no contribueixen a afegir més "grasseta" o colesterol al "body"...una abraçada!

    ResponElimina
  9. M'encanta el carbassó i així com ho presentes es una molt bona idea.
    petons

    ResponElimina
  10. Que boooooooooons!. Com ha de quedar la pasta?. Suposo que deu quedar lleugera, perquè no porta massa farina, oi?

    ResponElimina
  11. Nuria: doncs anima't a fer-lod que és molt senzill i ràpid i ja em diràs,eh?A reveure!

    Glòria: la millor manera de veure si hi cal més farina és posar una miqueta de la pasta a l'oli calent i comprovar si es desfà massa, aleshores afegim més farina i tema resolt!A reveure i pensa que al Josep li afraden moooooooolt els carbassons,oi?A reveure!

    ResponElimina
  12. Els provaré.... He de confessar que mai he fet bunyols... :(.

    ResponElimina
  13. hola Mercè! jo també et xefardejo de tant en tant! M'apunto aquests bunyols pel sopar que faig amb amics aquest divendres!
    moltes gràcies per passar pel meu blog!

    ResponElimina
  14. M'ho apunto! fàcils però genials, no?

    Muas!

    ResponElimina
  15. Ricard: suposo que hi ha formes més "completes" i/o complicades de fer-los, jo proposo una forma mooooolt facil i ràpida,anima't!

    Gemmota:me'n alegro que passis per aquí, ja t'he posat a la meva llista. Els bunyols els tens en un 3 i no res! ja em diràs com han anat! a reveure gemma.

    Gemma: exacte, la gràcia és que es fan ràpidament i el gustet del carbassó amb la ceba tendra queda molt bo. A reveure!

    ResponElimina
  16. Quina bona idea i que ràpid de fer, segur que als nens els hi agradarà!!

    ResponElimina
  17. Hola Merçe, jo soc nova per aqui, peró ja he fet alguna de les teves receptes i m'agradat molt, i aquets bunyols tenen molt bona pinta, els tastare aquet finde, gràcies

    ResponElimina