mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 23 de novembre del 2011

COQUES DE SANTA TERESA / GRAN RECAPTA BANC DELS ALIMENTS



Avui us convido a una recepta boníssima, fàcil i econòmica. Ben segur que tots coneixeu EL BANC DELS ALIMENTS. Doncs demà dia 25 es pretén fer una gran recapta dels aliments més bàsics: pasta seca, llegum sec, oli, llet, tomàquet... i hi colaboren mercats i supermercats de tot arreu. Segur que en trobem algun on fer la nostra aportació ben aprop de casa.
L'Oscar de -decuina- va proposar per avui fer una recepta senzilla i de baix cost, així que aquí teniu aquest dolç tan bo!
INGREDIENTS:
Pa sec, del dia anterior
llet
ous
oli
sucre
SOM-HI:
Tallem el pa a llesques una mica groixudes.
Les amarem bé de llet i les passem per un bol amb ou batut de manera que quedin ben xopes.
En una paella on tindrem l'oli ben calent les anem arrebossant per banda i banda fins que quedin ben dauradetes.
Les retirem i passem volta i volta per un plat que tindrem ple de sucre i reservem en una plata.
LLESTOS!, I NO US IMAGINEU QUE BÉ S'HO PASSEN ELS NENS FENT I MENJANT!

10 comentaris:

  1. Bona recepta, per aquesta bona iniciativa!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. buenisima aportacion sencillo y muy ricas
    peto

    ResponElimina
  3. Aquest postre o berenar el vaig aprendre de petita amb la meva avia, recordo que els dues el vam veure a la tele i ens vam posar mans a l'obra en pocs dies, jeje. Són delicioses i és una recepta de baix cost i ben agraida.
    Per cert guapa, el sèsam el compro ja caramel·litzat a una tenda de Granollers pleeeena plena de fruits secs, es diu la closca.
    Si un dia t'animes a fer una visita ja saps on has d'anar ;)
    Petons!

    ResponElimina
  4. M'encanten les torradetes de Santa Teresa, ara me n'has fet venir moltes ganes! jejeje
    Encatada de l'estonets que vam compratir ahir, ets la millor!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Aquestes coques són delicioses...A casa n' hem menjat molts cops.

    ResponElimina
  6. Marylou, ja tinc ganes de veure totes les aportacions!, la teva la primera!
    Miquel: a casa els agrada tant fer-les com menjar-les!
    Acabatdefer: aquest és d'aquells postres que la majoria hem après de les avies o les mares,oi?, jo recordo fer-les amb la mare i ara les meves filles ho aprenen a casa!. Gràcies per la informació, guapa!
    Sandra: vosaltres sí que sou encantadors!,una abraçada macos!
    Cristina: jo en feia amb la mare i ara amb les filles!, postre senzill, i boníssim!

    ResponElimina
  7. Una per postres, ara que ja he sopat, m'aniria la mar de bé, o potser dues, i mira què et dic, fins i tot tres!

    ResponElimina
  8. Molt i molt bona idea!!! M'encanten i mai en faig
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. Aquestes fan honor al meu sant!! m'encanten, les conec com a torrades de sta. teresa. Llàstima, no he vist la crida del banc dels aliments...! hagués publicat una altra cosa.ptó

    ResponElimina
  10. Unes bones postres d'aprofitament de sobres. A Mallorca en deim torrades de Santa Teresa.

    ResponElimina