mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 15 de gener del 2014

ENCÀRRECS PER A FESTES, ANIVERSARIS,TROBADES...

Aquesta entrada d'avui, és per fer saber a tots els qui entreu per aquí, que si esteu interessats o voleu passar la informació a qui pugui interessar, ja fa temps que coneguts, amics i "amics d'amics" m'encarreguen entrants, aperitius, pastissos, coques... per a motius tan diversos com aniversaris, trobades o celebracions.
Estic molt contenta de la seva confiança i de com m'ho han agraït. M'agradaria molt poder fer-ho més sovint i per això m'he decidit a fer aquesta entrada.
Es tracta que en poguem parlar i adaptar-nos al grup, als gustos, escollint què i com, decidint junts les quantitats i la forma o decoració dels pastissos... M'agradaria que s'entengués que es tracta d'una cuina senzilla, divertida, oberta i que el preu serà del tot ajustat i parlat amb cadascú.

Moltes gràcies!, us deixo amb fotografíes del que millor funciona en salat. En una altra entrada em dedicaré als postres, pastissos i galetes, tot i que podeu mirar i remenar  pel bloc tanta estona com volgueu!!!

Deixeu-me si voleu un missatge aquí, o al FB, o al correu.:  rinxolsants@gmail.com

APERITIUS I ENTRANTS SALATS:














A REVEURE!



16 comentaris:

  1. Ebhirabna, segur que moltes persones hi poden estar interesades. MOlta sort !!!
    Petons

    ResponElimina
  2. Mercé eres una gran cocinera y seguro que tendras exito en tus encargos.Bona cuina
    peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies Miquel, a veure si anem fent cosetes...que tal com està tot...

      Elimina
  3. Ei! Molt bons Mercè! Això està molt bé, cal reinvertar-nos! Segur que la teva demanda creixerà. Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. reinventar!, i tant!, idees no em manquen de fer coses noves... però falten calers!, i potser arriscar una mica... i jo soc mooooolt poruga... Una abraçada i merci!

      Elimina
  4. Ja veuràs quina feinada tens ara Mercè, espero que et vagi molt bé.
    Ja pots penjar fotos al bloc? Hi ha una noia, la Miri de Sweet Cakes Toronto que no les pot pujar i Blogger no respon.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. merci guapa!
      Encara no puc penjar fotos!, ho he fet entrant des d'un altre ordinador..el de ma filla i passant-les en un pen.... en fi... estic força emprenyada...no es el primer cop que falla...

      Elimina
  5. Segur que tindràs feina. Ets una artista! Et faré promoció.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies Maria. A veure si fem cosetes... tema feina ja no sé ni què és... Una abraçada!

      Elimina
  6. Molt be Mercè!!!!! Ànims, que el boca-orella es el que millor funciona...(ho dic per experiència...jeje)
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Gemma, et consultaré moltes coses...que tú ets una crack!!!. Una abraçada!

      Elimina
  7. Bona idea, Mercè, segur que t'anirà bé!

    ResponElimina
  8. Molta sort amb aquesta iniciativa, segur que hi haurà molta gent interessada, a més ets tota una profesional! Petons

    ResponElimina