mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 17 de març del 2010

PEBROTS PIQUILLO FARCITS DE FORMATGE



Els pebrots del piquillo són per a mi un recurs ràpid i fàcil per fer un primer que sempre ve de gust.Com que es poden farcir de tantes coses, aquesta vegada vaig fer una variació d'una recepta de la revista SABOR (caprabo), però canviant una mica els ingredients,(bàsicament per ingredients que tenia a casa...).Queden molt suaus!




INGREDIENTS:
*una llauna de pebrots del piquillo
*formatge tipus Philadelphia-1 terrina-
*1 paquet petit de salmó fumat
*ametlles granet(com per arrebossar panellets)
*enciam,canonges,ou dur...per acompanyar.

SOM-HI:
Passem les ametlles per una paella amb un fil d'oli fins que quedin torradetes. Tallem a bocinets el salmó i barregem amb el formatge i les ametlles. Omplim els pebrots i servim decorats amb ou dur ratllat,enciam...

12 comentaris:

  1. A mi també m'agraden molt, són super versàtils, des de fer una salsa triturats amb una mica de llet, com d'acompanyament com si fos pebrot escalivat o farcits amb mil i una propostes...
    Aquesta teva d'avui ha de quedar molt bona!

    ResponElimina
  2. Mercé; Aquets pebrots -com diu molt bé la Gemma- podem farcir-los de moltes maneres i aquesta n'és una... i de ben segur que molt i molt bona.
    Que vagi de gust Mercé¡¡. :-D

    ResponElimina
  3. Mercè
    Els pebrots del piquillo, a banda de ser boníssims, son un gran recurs tal i com expliques. Ah! i per fer cuina d'aprofitament, cosa super interessant, també.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. GEMMA: M'apunto això de fer-los amb salseta!

    JOSEP B: gràcies Josep,en tinc una colla de farciments per als pebrots!,i pensar que hi ha qui es pensa que només existeixen els de brandada...(per molt bo que sigui el "BACALLÀ",oi?)

    JOSEP COLET: A sobre,es poden menjar tant freds com calents!.Per cert, què farien al Pais Basc sense pebrots?...vermells...

    ResponElimina
  5. Carai, quina marxa té el teu bloc!! Ens sorprens tot sovint amb receptes fantàstiques, aquests piquillos semblen deliciosos, a més, a taula llueixen la mar de bé, tan vermells i carnosos. Un petó.

    ResponElimina
  6. Cuina Vermella: de fet...confesso...si bé cuino sovint coses diferents, la veritat és que unes dues setmanes o 3 abans de començar el blog,vaig anar fent fotos de tot el que feia per tenir "stoc", i encara em queden receptes preparades.El vostre blog és un niu de sorpreses, per cert, cada cop que hi entro m'hi quedo enganxada!A REVEURE!

    ResponElimina
  7. A casa ens agraden molt, i en comptes de Philadelphia fem servir brie. Els teus tenen una pinta impressionant!
    Petons!

    ResponElimina
  8. Mercè: això del brie deu ser molt bo!.A la recepta original era amb mató, està clar que cadascú hi pot posar el formatge que més li agradi,i aquesta és la gràcia,clar!A REVEURE!

    ResponElimina
  9. M'ha agradat molt aquest pebrotets. És veritat que sempre venen de gust i em formatge, mmmmmm
    Un petonet d'una altra Mercè

    ResponElimina
  10. Hola "altra Mercè": estic contenta que hagis deixat el teu comentari, espero reveure't pel blog!

    ResponElimina
  11. Els pebrots del piquillo son bons de tores les maneres, i si a sobre son farcits encara millor
    Petons i fins a la tarda

    ResponElimina
  12. Quina bona pinta que té aquest pebrot, jo no n'he fet mai amb formatge, segur que estaven boníssims!!

    ResponElimina