mousse de coco

mousse de coco

dijous, 15 d’octubre del 2015

RECORDATORI DEL BLOG AL PLAT OCTUBRE 2015!!!-BLOG : PEBRE I XOCOLATA

Atenció, us recordo a tots els que normalment participeu de la convocatoria i als que us faci gràcia participar per primer cop, que el proper dia 20 haureu de publicar alguna de les molt interessants receptes de PEBRE I XOCOLATA i deixar l'enllaç a l'entrada que jo faré amb la recepta que hauré escollit.

Jo ja la tinc triada i a punt de fer... i vosaltres?...

Us deixo l'enllaç de la convocatòria. Sabeu que a la columna de la dreta teniu directament amb el logo,l'enllaç al blog de cada mes.

SOM-HI!!!

.htmlhttp://destapantcassoles.blogspot.com.es/2015/10/del-blog-al-plat-octubre-2015.html

4 comentaris:

  1. Jo també, triada i diumenge la faig!!!!
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  2. Serà la meva primera participació! La tinc preparada i quasi acabada d'editar!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  3. Hola Mercè, acabo de publicar la meva recepta DEL BLOG AL PLAT
    Espero que us agradi
    http://lacuinadelaisabel.blogspot.com.es/2015/10/tiramisu.html

    ResponElimina