mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 24 de febrer del 2010

PASTÍS DE FORMATGE



Després de fer uns quants cops la COCA DE IOGURT amb la que normalment comencem tots a fer dolços, vaig atrevir-me a fer el pastís de formatge després de tastar el de la Fatima,la mare de la Uxía, una mare de l'escola de les meves filles, perquè el vaig trobar boníssim. Només he canviat algunes proporcions per tal que al traslladar-lo d'un lloc a l'altre no em quedés massa tou.Es molt senzill i segur us farà quedar molt bé!tothom qui l'ha fet ha repetit!.(podeu afegir panses a la massa, si us agrada un gust més allimonat hi poseu el iogurt de llimona, o de coco...)Jo el faig natural i sense panses.Proveu de fer-lo!!

INGREDIENTS:
*2 Iogurts naturals
*1 mida de sucre(ompliu 1 iogurt de sucre)
*1 mida i mitja de farina
*3 ous
*1 brik de nata líquida
*1 tarrina formatge fresc(philadelphia, san millan, eroski...)

SOM-HI:
Barregem els iogurts en un bol amb el sucre,els rovells,la nata, i quan estigui lligat posem la farina mica a mica o passant-la per un colador de malla perquè caigui com una pluja fina.Després hi posem el formatge. Si queda grumollat li passo un punt de túrmix, però poc, no quedi massa líquid. Finalment afegim amb compte les clares muntades perquè quedi més esponjós.Es poden posar els ous sencers, però a mi m'agrada més muntar les clares i posar-les al final.Enfornem a la banda baixa del forn i per sota, a 200º uns 45 minuts(depèn del forn, punxeu i mireu)i per sobre 1-2-minuts per daurar la capa de dalt,si us agrada.Quan s'hagi refredat poseu a la nevera com més estona millor!,i serviu amb melmelada de gerds per sobre,al costat o en un bol.També hi lliga la maduixa talladeta a bocins per sobre.FÀCIL I BO!

2 comentaris:

  1. Això deposar-hi fruites ho trobo molt bona idea,
    Ho he de provar!!!!!
    Gràcies pels petits detalls!!!
    (Ja teniem el Panis Nostrum al blog. Gràcies)

    ResponElimina
  2. Mercè!
    Ja saps que tinc la família enamorada d'aquesta recepta... Ara que has fet el blog m'hauré de posar les piles. Culpa teva si després ningú entra al bikini... MOLTES FELICITATS PEL BLOG! Petons!!!
    Elena (& Carlos, Masha i Serguei)

    ResponElimina