mousse de coco

mousse de coco

dijous, 28 de maig del 2015

CARBASSONS FARCITS

Fa uns dies vaig començar a veure aquests carbassons rodonets i petits en algunes verduleries. De seguida em van enamorar i vaig pensar com fer-los.
Vaig pensar a fer-los farcits. Evidentment hi podeu posar els ingredients que més us agradin, però jo em vaig dicidir a fer-los amb arròs de diferents varietats. Van quedar realment bons i ja estic pensant a fer-los amb carn picada...

INGREDIENTS:
Carbassons 1/ persona
ceba
pebrot vermell
tomàquet
barreja d'arròs (paquet preparat amb barreja d'arrossos silvestre, vermell...)
all
sal, curry

SOM-HI:
Fem els carbassons(hi ha qui els escalda una mica en aigua. Jo els vaig fer a la papillot al microones.)
Quan ja estan una mica tous els buidem per dins.
En una paella saltegem una ceba picadeta i all, afegim el pebrot i finalment la polpa que hem buidat del carbassó i finalment l'arròs que haurem  cuit a part. Afegim el tomàquet.
Empolvorem amb curry, salem i donem unes voltes.
Farcim els carbassons i al damunt hi posem una mica de formatge emmental.
Gratinem una mica i a servir!




2 comentaris:


  1. Mercé; Un molt bon acompanyament per aquets carbassons, a mi particularment m'agraden molt i farcits d'aquesta manera fan molt de goig.
    Que vagin de gust Mercé¡¡ :O)

    ResponElimina
  2. Els carbassons es una de les verdures que mes m'agraden.
    Aquests rodons queden molt macos i amb una bona presentació farcits.

    ResponElimina