mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 2 de setembre del 2015

DEL BLOG AL PLAT- SETEMBRE

Ara si!, ja tinc confirmació del blog que us volia proposar per al setembre i, tot i que un dia més tard, aquí teniu la proposta del mes.

El blog de setembre és d'obligada visita i ben segur que la majoria el coneixeu.
Es tracta d'un dels blocs més complets que conec, tant sigui per la seva varietat de receptes, com per la impecable presentació, com per la bona selecció de carns, bolets, salses...

Tinc el plaer de conèixer personalment la Sión, una persona agradable, simpàtica, sempre atenta i col.laboradora que he conegut en classes de cuina i en el concurs de Bonpreu.

Efectivament, el blog de setembre és: FEM UN MOS

Per si amb les vacances us heu despistat una mica, com jo que arribo un dia tard... recordem que el 20 d'aquest mes, qui vulgui participar haurà de fer l'entrada al seu blog amb el plat escollit de FEM UN MOS, i posar l'enllaç a l'entrada que en faci jo (a Comentaris) per poder tenir el registre de totes les participacions i a la Sión i a mi ens sigui més senzill veure quantes participacions hi ha.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!, APA, A TAFANEJAR FEM UN MOS I ESCOLLIR RECEPTA!!!


4 comentaris:

  1. Ja ens tornem a retrobar!!! Sí que el conec el blog de la Sión. Molt bona elecció, Mercè! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. molt ben triat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaig corrent a remenar el blog de la Sión :)

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el blog de la Sión!!! será molt difícil triar una recepta, totes són bones! Ara vaig!

    ResponElimina

  4. Mercé; Aquí va la meva proposta per aquest mes, del blog de la Sión i el Miquel -Fem un mos-. Salutacions¡¡
    http://menjadebacalla.blogspot.com/2015/09/crema-de-pastanaga-amb-calamars.html

    ResponElimina