mousse de coco

mousse de coco

dilluns, 7 de setembre del 2015

MOUSSE DE COCO AMB COBERTURA DE MANGO

Avui us presento un dels quatre pastissos que vaig fer a l'agost per a celebrar l'aniversari de les meves filles i de la meva mare ja que fan els anys entre juliol i agost. Bé, la meva filla mitjana a l'octubre, però fem una festa única conjunta amb tota la familia i així la fem ben grossa!

Aquest pastís va ser el de la Bet, a la que li agrada moltíssim el coco. Vaig improvitzar una formula i la veritat és que va quedar suau i potent a l'hora!, ens va agradar molt a tots!. La cobertura feta amb mango natural li dóna un gust tropical boníssim. Si us animeu a fer-lo ja em direu què us en sembla!

No vaig fer base de galeta perquè ja vaig fer-ne a la mousse de llimona que també era a taula.

INGREDIENTS:
250 ml de llet de coco
4 iogurts de coco
5 fulls de gelatina
400 gr de nata
150 gr de sucre
....................................................
COBERTURA DE MANGO: 1 mango, 1 cullerada sopera de sucre, una mica d'aigua,2 fulls gelatina.

SOM-HI:
Posem en un cassó la llet, els iogurts i el sucre a escalfar.
Quan sigui calent però no bulli hi afegim els fulls de gelatina prèviament hidratats en aigua freda.
Deixem es disolgui bé tot plegat i que es refredi una micona.
Muntem la nata i hi anem abocant el líquid poc a poc tot barrejant amb una llengua.
Aboquem la mousse en el motlle escollit i cap a la nevera.
L'endemà fem la cobertura de mango.

Tallem el mango a bocins i l'escaldem una mica amb un xic d'aigua i el sucre. Triturem amb el pímer i encara calent li afegim els 2 fulls de gelatina.
L'aboquem amb cura sobre la mousse de cocco i deixem a la nevera.

Decorem amb coco ratllat i uns dauets de mango que haurem reservat.




5 comentaris:

  1. wooww m'encanta la combinació! és super exòtica!! i saps que el coco és tan bon antifúngic i té moltes propietats nutritives! petons

    ResponElimina
  2. La combinació coco-mango és tot un encert. I ja saps que les mousses m'encanten... :)
    Segur que la Bet va quedar encantada amb aquest pastís tan bo!

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta combinació! ho hem de provar!!! Petonets

    ResponElimina
  4. Oh! què bona devia estar! Sra. reina de les mousses! jejeje.

    ResponElimina
  5. Havia fet la mousse de coco amb altres ingredients, però aquesta és realment suau i amb el gust que buscavem, aixi que ja tinc recepta definitiva. I si, a la bet li va encantar!,

    ResponElimina