mousse de coco

mousse de coco

diumenge, 8 d’agost del 2010

CLOÏSSES AMB SALSETA



Ja feia dies que havia vist en diversos blocs, cloïsses, petxines, musclos, almejes...i no podia aguantar més la temptació, així que vaig comprar un grapadet de cloïsses i a la cuina falta gent!. Ja fa uns dies que les vaig fer i ja tinc ganes de tornar-hi!, fàcil i bo.


INGREDIENTS:

Un grapat de cloïsses (o dos o tres...)

2 cullerades de tomàquet ratllat

1 ceba

2 grans d'all

1 gotet de vi blanc

aigua, sal i pebre



SOM-HI:

Obrim les cloïsses en un cassó amb el gotet de vi i una mica d'aigua al foc. Reservem.
En una paella fem la ceba talladeta , l'all, afegim el tomàquet, un rajolí de vi i un xic del líquid de coure les cloïsses (colat). Salpebrem i hi afegim les cloïsses, donem unes voltes i ja ho tenim!

8 comentaris:

  1. Boníssimes!!! a casa volen, no pots fer un grapadet, ni dos, ni tres...
    Petonets

    ResponElimina
  2. Mmm.... un platet d'aquests fa estiu i vacances, oi?

    ResponElimina
  3. Com les vegi la meva germana ja se que dinem aquest cap de setmana...li encanten!! :)

    ResponElimina
  4. Que bones! Fan una pinta sensacional!

    ResponElimina
  5. Tinc unes ganes de venir a casa vostra... m'ho menjaria tot, tot i tot!!
    Petonets
    QUIMA

    ResponElimina
  6. Mercè,
    Es que no cal res més... bé potser un altre grapadet de cloïses!!

    Un bon vinet blanc fresc per acompanyar seria ja la cirereta del pastís.

    Una abraçada. Manel.

    ResponElimina
  7. Marylou, i tant, jo no pararia...com amb les patates fragides...

    Gemma,penso fer-ne JA mateix!...

    Starbase, doncs dit i fet, a menjar cloïsses bones! :P

    Anna, merci!, demà mateix en torno a fer!

    Quima, gràcies guapa!, home...el 22 faré una bona mostra de platets però les cloïsses no estaven apuntades...no sé...Una abraçada, jo també tinc ganes de veure't!

    Manel, portes el vi?, jo faig les cloïsses, moltes cloïsses!a reveure!

    ResponElimina
  8. què boníssimes! per sucar-hi pa!, amb una cerveseta... petó

    ResponElimina