mousse de coco

mousse de coco

dimarts, 31 d’agost del 2010

PANSES I FIGUES I NOUS I ... I MEL I MATÓ



Com diu la cançó, així ho he fet, només he deixat les "olives" per a l'amanida ... una delícia dolça sense cap misteri que no sigui el de la Nadala tradicional. Ah, també vaig posar sesam.


INGREDIENTS:
Figues ben bones!
nous trocejades
un polsim de sèsam torrat
panses (vaig barrejar de corint i moscatell)
mató del bo!
mel (de milflors per exemple)
SOM-HI:
Muntem directament el plat com ens agradi. Les figues les pelem i les tallem a rodanxes o només pel mig, o a quarts...Posem el rajolí de mel al final perque quedi ben presentat i lluent. MÉS SENZILL NO POT SER! Ja veureu com a casa els agrada!

15 comentaris:

  1. D'acord que es molt senzill... però ara mateix em menjaria això. Tot i no estar de moda, són postres que m'agraden.

    ResponElimina
  2. Oh, quina delícia més bonica. Les figues són de les fruites que més m'agraden i al ser tan estacionals tenen un punt de 'aprofita que s'acaba' cada cop que les menjo...i m'encanta :)

    ResponElimina
  3. Només puc dir: NYAM!!!

    ;) fins aviat

    ResponElimina
  4. Ricard, digues que sí, que a vegades les coses més senzilles són les que venen més de gust, de tota manera a algú se li devia acudir la barreja d'ingredients! i la va encertar,oi?.Una abraçada!

    Starbase, sí, a vegades em fa ràbia perquè quan em decideixo a fer segons què, ja no en trobo!A reveure!

    Acabat de fer, d'això es tracta! A reveure!

    ResponElimina
  5. Wow que ricoooossss esto es para pecar sin parar...jejeje,me enacantan los higos y gracias a los blogs,he aprendido muchas combinaciones.
    Gracias por compartirla ;)))

    ResponElimina
  6. Mercé;... panses i figues, sèsam i olives i mató... caramb qeu bo¡¡ :-D
    Que vagi de gust Mercé¡¡ :-D

    ResponElimina
  7. Hola Mercè, gràcies per passar per casa!! Jo em pensava que em trobaria manualitats i em trobo cuinetes!! que bé... mira, sóc una negada per la cuina, o sigui que a partir d'ara ja sabré a qui demanar consell, a banda de la mare, clar, jiji...

    Això que em dius del nom, el meu sí que és Elisabet. De fet a casa em diuen Elisabet, però a vegades no em reconec amb aquest nom!

    Encantada de trobar-te, i amb el teu permís, em quedo!
    Petons
    Bet

    ResponElimina
  8. Silvia, a mi de petita no m'agradaven gaire però ara sí!una abraçada.

    Josep, gràcies josep, sí que li canviaré la lletra a la cançó...je,je. A reveure.

    Bet,moltíssimes gràcies per contestar tant ràpid!i per quedar-te per aquí. Espero hi trobis coses interessants.T'enllaço a la llista de blogs interessants que a mi m'agraden molt les manualitats! i gràcies per intentar ajudar-me en la recerca del nom!A reveure.

    ResponElimina
  9. La combinació perfecte, i amb el sèssam, impressionant!

    ResponElimina
  10. Un postre molt de la terra.
    Fem pais.......
    Petons

    ResponElimina
  11. per el meu home.....exquisit
    per a mi.....em quedo amb les figues jiji

    petons

    ResponElimina
  12. Aquestes postres em recorden la tardor. Que potser tens ganes que vingui la fresqueta ?

    ResponElimina
  13. Angels, posaria sesam a gairebé tot...a reveure.

    Isabel, això, fem pais fent gastronomia!

    Lídia, contenta de veure't per aquí.

    Gloria, no, no i no!!, ja saps que a mi el fred no m'agrada gens!, però és que tenia figues i em va venir al cap la cançoneta. A reveure!

    ResponElimina
  14. Un postra molt bo paro súper calòric no se si es el mes indicat desprès de vacances i amb algun quilet de mes jejeje
    Petons

    ResponElimina
  15. Sión: fes-ne una ració petitona...je,je.

    ResponElimina