mousse de coco

mousse de coco

dijous, 12 d’agost del 2010

COCA DE PATATES



Amb la pasta de full, ja sabem que es poden combinar moltíssimes coses. Un dia vaig provar aquesta combinació amb patata i sobrassada. No va quedar malament, però val a dir que amb una mica més de verduretes variades hagués quedat molt millor. Sigui com sigui pot ser que a algú li agradi així de senzilla, per tant, aquí la teniu!


INGREDIENTS:

1 paquet de pasta de full

2 patates

sobrassada

orenga

oli, sal

SOM-HI:

En el mateix paper on va embolicada la massa l'estirem i posem sobre la placa de forn.
Punxem amb una forquilla i al damunt hi anem col.locant les llàmines de patata (MOLT fines i amb pell). Per sobre hi posem bocins de sobrassada,salem i hi repartim força orenga. Reguem amb un raig d'oli. Enfornem a 180 º una bona estona fins que veiem que queda ben dauradeta per sobre.


7 comentaris:

  1. Doncs té molt bona pinta!!! És el que té anar provant... si no ho féssim, al final no tindríem tantes coses bones!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Jo tampoc he provat mai una coca així... però amb una mica més de verdures i la sobrassada, segur que ha de ser un acompanyament perfecte.

    ResponElimina
  3. Mercè,

    Noia, ets un pou sense fons. Cada dia ens sorprens amb una cosa nova i original. Felicitats!
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Aquesta si que és bona, perque la patata i la sobrassada lliguen molt bé per al meu paladar. Per això les faig sovint en truita.

    Així en coca ho haurè de tastar!! :)

    ResponElimina
  5. Me gusta la idea,la sobrasada le va muy bien a las patatas,yo le pondria queso de fundir por encima,creo que le iria bien.
    Besets.

    ResponElimina
  6. A mi segur que m'agradaria, tots els ingredients m'encanten.

    He estat mirant totes les teves receptes, no pares, no sé d'on treus el temps, jo en penjo una de tant en tant i vaig estressada!! Ara acabo de fer el teu postre de llimona per 50 persones.

    ResponElimina
  7. marylou, exacte,vas fent i de vegades l'espífies i d'altres tot acava prou bé...

    Gemma, jo també crec que amb més "chicha" milloraria...

    Josep, gràcies guapo!, tú que em veus amb bons ulls!!!

    Starbase, m'apunto la truita!

    Mesilda, tens raó, el formatge fos és de les coses que més m'agraden i millor fan quedar un plat.

    Cristina, ja et vaig comentar que se m'acumulen moltes receptes perquè en tenia moltíssimes fetes i fotografiades abans de fer el blog!,aprofito l'agost per anar publicant!.Òndia amb el postre de llimona!!, per 50??!,quina màquina!Una abraçada!

    ResponElimina