mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 25 d’agost del 2010

TEULES D'AMETLLA ( i pipes, i pebre)










Feia temps tenia unes quantes receptes per a fer teules. La veritat és que com veureu no m'han quedat amb forma de teula...eren massa toves al treure-les del forn i es trencaven, així que les he deixat amb la forma original com galetones, però els ingredients son els de les teules, per tant serien "teules sense forma de teula"...però també són ben boniques,no?...i bones!. Després de veure'n diferents rceptes m'he fet aquesta versió.


INGREDIENTS: (20 un- aprox)

50 g de farina

100 g de sucre

1 clara d'ou

40 g de mantega

ametlles en granet

-pipes, pebre negre


SOM-HI:

Barregem bé la clara lleugerament batuda amb el sucre, la mantega fosa i la farina al final i incorporant-la amb compte (tamisada millor). Afegim l'ametlla a la massa o bé esperem a tenir les cullerades repartides sobre paper de forn i posem per sobre. (jo vaig fer-ho de les dues formes i barrejades tenen més gust d'ametlla). Fem unes cullerades de la massa ben petites i les "estirem" sobre paper de forn a la safata ben separades una de l'altra perquè creixen molt i s'enganxarien una amb l'altra. Si les volem fer amb pipes les posem sobre, i si les volem amb una mica de pebre el posem igualment al damunt i enfornem a 180 º fins que es daurin. Deixem refredar i treiem amb compte. LLESTES I DOLCES!

8 comentaris:

  1. La forma tant se val, el que és important és que siguin bones i les que vas fer tenen una pinta molt bona :)

    ResponElimina
  2. ¿Quí son els llaminers de casa?

    Els grans o les nenes.

    Segur que jas no hen queden.

    Un petonarro.........

    ResponElimina
  3. Em sembla una idea collonuda (ai, perdona l'expressió!) però m'ha sortit de l'ànima! ;il petons, guapa.

    ResponElimina
  4. Això d'una recepta que no acaba de ser ben bé, em recorda les meves primeres llengües de gat, em van sortir gegantines!!!!.

    Segur que d'aquestes teules "planes" no en va quedar ni una!

    ResponElimina
  5. A TOTS, gràcies pels comentaris. Les vaig fer per un compromís de l'Albert i van agradar molt, jo haig de dir, però ja sabeu que sóc de salat, que les trobo molt dolces, però no feu gaire cas...A reveure a tots!!

    ResponElimina
  6. A mi em va passar el mateix un dia que vaig voler fer teules, sort que el gust és exquisit!!!

    ResponElimina
  7. cristina, je,je, ja ens sortirà bé un dia o altre...

    ResponElimina