mousse de coco

mousse de coco

dilluns, 16 d’agost del 2010

ENFORNADA DE PATATES










Quan arriba l'hora de sopar i no tens res preparat, ha arribat el moment d'inventar, d'improvitzar i d'aprofitar el que tens per la nevera...Així vaig fer aquesta "enfornada" de patates que va quedar prou "resultona"... El més divertit, és que amb la base de patata hi podeu posar el que tingueu: xampinyons, tonyina, pebrots piquillo...


INGREDIENTS:

3 patates

pernil dolç

formatge ratllat tendre

sobrassada

ous de guatlla

orenga,sal i oli


SOM-HI:

En una safata de forn (vidre) posem un fons d'oli d'oliva. Al damunt, un llit de patates a rodantxes que prèviament haurem bullit en aigua. Salem i hi afegim una mica de sobrassada. Disposem unes llesques de pernil dolç, a sobre, el formatge ratllat tendre, l'orenga i els ous de guatlla. Enfornem a 180 º (adalt i abaix) fins que veiem que els ous queden amb una capeta blanca (són cuits). APA, BON PROFIT!

11 comentaris:

  1. M'agrada! un resultat deliciós sense gaire feina, molt bé ;)

    salutacions

    ResponElimina
  2. A mi la única cosa que no m'acaba de fer el pes és posar ous al forn.Per alguna raó la textura final em sembla com plastificada i mai m'ha agradat. Però està clar que l'enfornament patatil és un recurs boníssim que també serveix per a fer carmanyola :)

    ResponElimina
  3. Quina bona idea, per aprofitar el que tens a la nevera i fer unar recepta divertida que segur que a les nenes els va encantar!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Quin plat mes bo! i rapid de fer...

    Una abraçada,

    ResponElimina
  5. Laura, aquí està la gràcia, que sigui ràpid! i si a més queda bo..."stupendu"!Una abraçada.

    Starbase, és curiós com defineixes la sensació de l'ou al forn: plastificada...je,je. A mi no em desagrada però haig de confessar que els vaig posar bàsicament perquè em feia por que caduquessin...L'enfornament patatil com tú l'has batejat sempre és un recurs,oi?, SANTA PATATA!Una abraçada.

    Marylou,a vegades a la nevera només li falta la teranyina...i no pots anar a comprar!...cal aprofitar el que queda!Una abraçada!

    Sonia, exacte, fàcil i bo!una abraçada.

    ResponElimina
  6. Hola Mercè!!!! T´he vist desde el blog de ´Ana i m´ha picat la curiositat al veure la teva recepta. Aquesta enfornada de patates te una pinta deliciosa i tambè m´he fixat amb les mandonguilles amb sorpresa!!! I el cous cous amb fruitts secs no l´havia fet mai!!! tens un blog molt fresc i exquisit!!!! Et visitaré aviat!!!
    Un petò.

    ResponElimina
  7. carai, ets una súper cuinera!! amb un pim-pam et montes un festival culinari, que bo!!

    ResponElimina
  8. Titaniii:a mi també m'ha agradat molt els teus pastissos, gotets...ja t'ho dic al teu blog.Moltes gràcies per interessar-te per les receptes que proposo!A reveure!Ja ets a la meva llista.

    Vermells, caram quina afirmació més engrescadora!Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Quin plat més bonic, me l'apunto per als sopars aquests de " no tinc res a punt " !

    ResponElimina
  10. Àngels, molt bona aquesta,solucions fàcils!

    ResponElimina
  11. Quina recepte més facil i més gustosa. Va directe a la llibreta de receptes per tastar.

    ResponElimina