mousse de coco

mousse de coco

divendres, 13 d’agost del 2010

MANDONGUILLES AMB SORPRESA






Vaig començar a veure en pocs dies diferents versions d'un plat que em va agradar molt. Com que no me'n podia estar de fer la meva versió, aqui teniu aquestes mandonguilles,inspirades en els blogs de la cristina-crijoarmael-, el de la lidia-mis recetas favoritas- i d'altres que potser em deixo i em sabran perdonar. No us puc donar les quantitats exactes dels ingredients perquè no vaig pensar a anotar-ho, però segons la quantitat que en volgueu fer ja sabreu què necessiteu, tenint en compte que les mandonguilles queden una mica més grosses que les que trobem fetes, però no gaire més.



INGREDIENTS:

carn picada de vedella

carn picada de porc

all, julivert

1 ou sencer

farina de galeta

sal, pebre, curry

ous de guatlla durs


SOM-HI:

En un bol barregem els dos tipus de carn, l'all trinxadet, el julivert picat, la sal, el pebre, el curry, l'ou sencer batut, i una mica de farina de galeta.

Fem els ous de guatlla durs, pelem i reservem.

Agafem porcions de la pasta de carn i embolcallem un ou dur de guatlla amb compte però que quedi ben tapat.Passem per farina de galeta i fregim en una paella amb força oli a foc suau perquè es dauri per tot arreu fins al mig. Reservem sobre paper absorvent.

Podem presentar així mateix o amb alguna salsa.

10 comentaris:

  1. Una bona idea!!!!
    Els ous de guatlla durs, no es poden fer en el meu aparell, ja,ja,ja... la meva cuina es "una cuineta", però la tinc "optimitzada", ja,ja,ja...
    Felicitats a la Bet, que ja sé que ahir va ser el seu aniversari!!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Quina recepta més original, queda ben vistós!

    m'ha agaradat, en prenc nota.

    Gràcies
    bon cap de setmana :)

    ResponElimina
  3. A banda de vistoses, aquestes mandonguilles amb sorpresa us puc assegurar que són boníssimes, i ho dic amb ple coneixement ja que he tingut la sort de tastar-les, je,je.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Quines mandonguilles més originals, segur que els convidats s'emporten una sopresa molt agradable. Recepta apuntada!

    ResponElimina
  5. Caram!! Jo només coneixia uns ous amb sorpresa, els Kinder!! jajajajajaja
    Així tenim les dues versions, la dolça i la salada...
    Petons
    QUIMA

    ResponElimina
  6. Te quedaron hermosos
    con el huevo al medio se ve muy lindo este plato
    feliciatciones besos

    ResponElimina
  7. No som gaire de sorpreses, però unes sorpreses d'aquestes en forma de mandonguilla en voldríem cada dia!! Enhorabona!!

    ResponElimina
  8. Adoro les mandonguilles, totes. I aquestes són molt gracioses :D

    ResponElimina
  9. Mercè,
    Has esta mol hàbil amb el nom de la recepta; no pot passar per alt de cap manera. A tots ens agraden les sorpreses.
    No les he menjat mai així i són ideals per donar una "sorpresa " als nostres convidats.
    Salut.

    ResponElimina
  10. A TOTS: disculpeu no us hagi contestat fins avui!, he estat fent sortidetes i diumenge tot el dia amb el Drac de Gràcia al cercavila de la Festa Major!. Gràcies pels comentaris!, la idea ja us dic que me la van donar altres blogs,jo només he fet la meva versió amb la barreja de carns i condiments i canviant els ous de gallina pels de guatlla (Area de guissona).És una idea divertida oi?.(marylou, gràcies per felicitar la Bet, moltíssimes gràcies!)Una abraçada a tots!!!

    ResponElimina