mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 11 d’agost del 2010

PANCAKES - TORTITAS DOLCES






Em va encuriosir veure que en alguns blocs s'utilitzaven un tipus de farines especialitzades en diferents dolços. En concret aquestes de la casa Harimsa en fa per a crêpes, xurros, magdalenes...cadascuna en paquets diferents. Un dia que vaig entrar espressament al supermercat Carrefour d'aquí a Sants per agafar un producte que només tenen allà, vaig veure aquests paquets i vaig recordar el blog de la Susanna i d'altres que n'havien parlat, així que em vaig decidir a provar-ho. El resultat va estar bé, però no sé si realment millor que amb la massa preparada a casa...Sigui com sigui, segur t'estalvia temps i tens un postre o un berenar diferent.

INGREDIENTS: (4 persones)
250 gr de farina preparada (Harimsa)
1 got i mig d'aigua tèbia (300 cc)
melmelada de gerds o fruits vermells
xocolata fondant

SOM-HI:
En un bol posem l'aigua i anem afegint poc a poc la farina fins aconseguir una massa fina (podem fer amb la batedora o una espàtula).
En una paella o planxa engreixada amb un xic de mantega posem una cullerada de la massa o més segons la mida que volguem que tingui el pancake, i quan veiem que comença a quallar-se li donem la volta. Reservem.
Al microones fonem la xocolata fondant uns segons i posem al decopén o bibe.
Posem una culleradeta de melmelada sobre el pancake i uns fils de xocolata.

9 comentaris:

  1. T'han quedat de meravella aquests pancakes.

    Gràcies per la recomanació de la farina, ho tindré en compte :)

    salutacions

    ResponElimina
  2. No hem tastat mai aquestes farines, però vist el resultat semblen una meravella! Mil petons!

    ResponElimina
  3. Quan veig aquests dolcos em recordo al moment de la Mafalda i els seus pancakes...que gran!!

    T'han quedat molt i molt bé :)

    ResponElimina
  4. Jo no he tastat aquestes farines, però ho faré, t'han quedat molt bé.
    Els pancakes li encanten a la meva nebodeta Clàudia, segur que a les teves petites també, oi??
    Petonets

    ResponElimina
  5. Jo tampoc he provat mai aquestes farines especials... penso que no costa gaire fer la barreja a casa, oi? ;)
    Tot i així, segur que queda bé i t'estalvia feina.
    Amb xocolata i melmelada han de ser una delícia!

    ResponElimina
  6. Mercè, a mi em passa que utilitzar coses mig preparades em sembla tirar pel dret, però la veritat és que ho faig, m'estalvio molt de temps, i tot queda bo!! Així que, endavant amb les farines-a-punt-de-marxa!

    ResponElimina
  7. Todavia no he probado esta harina,viendo el resultado tan bueno,se adelanta bastante sin tener que esperar a que leve.
    Besets.

    ResponElimina
  8. Se ve muy buen resultado con el uso de esas harinas
    creo que cuando uno requiere algo rápido son muy buenas
    besos

    ResponElimina
  9. Laura, es fan ràpidament, de fet és la gràcia d'utilitzar aquesta farina.Queden prou bones!

    Txell i kike,jo no l'havia utiitzat mai, quan no tens gaire temps et soluciona un berenar!

    Starbase, que bona la Mafalda...Queden prou bé, es fan ràpid i etsoluciona un berenar.

    Marylou, és una forma ràpida de tenir la Claudia contenta!, a les meves els va agradar més el farcit que el pancake...

    Gemma, a mi m'agrada més fer tot el procés, però em va cridar l'atenció i ho vaig provar.No estan malament i et soluciona un berenar, però estic amb tú...

    Gemmota, això de les farines-a -punt- de -marxa m'ha agradat!...Com li he dit a la Gemma, a mi m'agrada fer tot el procés, et dona més satisfacció, però tenir algun d'aquests preparats et pot ajudar molt segons el moment,oi?

    Mesilda, exacte, m'ho prenc com a un recurs.

    Angelica, tú ho has dit, ràpid i eficaç!.

    ResponElimina