mousse de coco

mousse de coco

divendres, 20 d’agost del 2010

POSTRE DE IOGURT AMB SORPRESA



Quan vaig començar a conèixer el món dels blogs de cuina (abans de tenir el meu), a través de El cafè de nit, ja us havia visitat a molts de vosaltres. Vaig quedar meravellada de molts blogs, entre ells un que es dedicava al que jo no havia gosat mai a provar de fer: reposteria. Després n'he conegut d'altres que també es dediquen als dolços i que són autèntiques meravelles, però si mica en mica m'he anat atrevint a fer més postres, pastissos....és perquè vaig anar provant de fer les receptes de la Gemma -la cuina de casa- i OSTRES! sortíen bé!!!. Vaig passar una colla de dies salivant davant el seu Slide i apuntant-me les receptes que més m'agradaven. Ara ja n'he fet una colla que encara no he publicat, però avui us presento un dels primers que vaig fer. La Gemma en va proposar una versió paralel.la light amb llet i iogurts descremats, edulcorant líquid i melmelada sense sucre. SOM-HI!


INGREDIENTS:
4 iogurts
sucre
4 cullerades de melmelada (a gust)
2 fulls de gelatina
50 ml de llet

SOM-HI:
Posem la gelatina a hidratar en aigua freda. Barregem en un bol els iogurts i el sucre, escalfem la llet al microones i hi dissolem la gelatina escorreguda.Ho barregem amb els iogurts. Omplim les copes, gotets...amb el iogurt fins a la meitat i deixem uns 10 minuts a la nevera fins que qualli. Treiem i posem una cullerada de melmelada al mig procurant no toqui les vores del gotet i cobrim amb la resta de iogurt de forma que no es vegi la melmelada i al fer la primera cullerada hi hagi la "sorpresa" de la melmelada. Tornem a deixar a la nevera i al moment de servir podem decorar. (Sento no mostrar la foto amb la cullerada on es veu la melmelada, em va quedar cremada...)VAGI DE GUST!

8 comentaris:

  1. És d'aquells postres senzills que alegren un àpat i quedes de conya.
    En prenc nota! Fins aviat ;)

    ResponElimina
  2. Qué bo!!! És cert que la Gemma fa unes postres que déu n'hi do!!!, però tu ja la estàs agafant, eh!!!
    Petonets, guapa

    ResponElimina
  3. Molt bo això i a més a més molt light, que va bé després de tots els excessos de l’estiu!!!
    Ostres, que fort la Industrial bolsera està al costat de casa meva a Vilanova! A veure si hi passo aquesta setmana!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Acabatdefer, si senyora, això de la "sorpresa" sempre funciona!

    Marylou, ja m'agradaria saber-ne tant...però si segueixo pas a pas el que explica... funciona!, i el més important és que a mida que vas fent "enténs" una mica més per on van les mousses,com qualla, variants...i et vas atrevint a "inventar".Un petó guapa!

    Marta, dedueixo que has llegit el meu comentari amb les adreces. Ja és casualitat que el tinguis tant aprop!, si hi passes ja veuràs com alguna cosa piques...Bon postre aquest del iogurt, i amb 2 opcions!una abraçada.

    ResponElimina
  5. M'encanten aquests oigurts amb sorpresa!

    Una abraçada,

    ResponElimina
  6. Esto luce riquísimo!!! con lo que me gusta el yogurt.
    un abrazo, y feliz fin de semana,

    ResponElimina
  7. quines postres més bones i refrecants!
    m'ha agradat la recepta :)

    ResponElimina
  8. Aquesta és una recepta boníssima per al gust i per a la salut, de les que més m'agraden!

    ResponElimina