mousse de coco

mousse de coco

dimecres, 11 d’agost del 2010

COUS-COUS AMB FRUITS SECS



El cous cous és una sèmola que va molt bé de preparar amb diferents acompanyaments. Ben fresqueta es converteix en un plat refrescant i nutritiu al mateix temps que agrada a grans i petits, tot i que la versió que els faig als menuts és amb tomàquet-olives-tonyina i cogombre ben talladet. La versió que us presento és més per a grans i la idea me la va donar la Isabel del blog-la cuina de la isabel- i la seva filla Agnès que en són molt "fans"del cous-cous i el preparen molt bé.


INGREDIENTS: 4 persones
250 g de cous-cous (gallo, per exemple)
2 culleradetes de curry
panses
nous trocejades
sèsam
fulles de menta picadetes
sal, oli, aigua
un xic de mantega
(unes gotes de llimona si es vol..)

SOM-HI:
Posem a bullir 250 ml d'aigua amb un rajolí d'oli i una mica de sal. Retirem i afegim el cous-cous remenant una mica. Salem. Deixem reposar uns 3 minuts i afegim una mica de mantega remenant amb una forquilla perquè quedi ben solt.
Afegim el curry i la menta i remenem una mica més.
Finalment hi posem les nous trocejades ,el sèsam i les panses.
Reguem amb un bon oli i si ho volem amb unes gotes de llimona.

6 comentaris:

  1. Faig servir poc el cus-cus, la veritat. I és una bona alternativa a les amanides d'arrós estiuenques. I amb lo ràpid que es preparen...en realitat no tinc excusa!!

    Una bona proposta de cus-cus :)

    ResponElimina
  2. No en faig mai, una vegada vaig provar i no va agradar massa ,segur que tampoc ho vaig fer bé..., aquest me l'anoto i algun dia d'aquests torno a provar! té una pinta sensacional! petó

    ResponElimina
  3. Molt bona recepta!!! jo feia cous-cous alguna vegada quan la meva filla vivia a casa, per a les dues, ja que als altres no els agrada.
    Ja tinc impresa la recepta!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Starbase, jo ho vaig descobrir fa poc, realment va de gust així fresquet, és una solució ràpida on el que hi afegeixis és el que li donala gràcia.

    Teresa, si no agrada no agrada...però crec que l'important és tot el que i barreges...

    Marylou, a veure que et sembla aquesta versió. Amb el curry i la menta és ben original, la Isabel té molt bones idees!

    ResponElimina
  5. OOOhhhhhh es que me pierde el cous cous,como me gusta!!Que ricos con frutos secos...hoy lo hice con curry y verduritas...me quedo con esta recetaza,es un manjar ;))

    ResponElimina
  6. Una recepta de cus-cus diferent del meu, s'haurà de provar, em sembla que a casa tindrà èxit...

    ResponElimina